lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Adventure gekocht enkele vraagjes

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gianni



Geregistreerd op: 20-3-2006
Berichten: 89

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Dec. 2006, 15:18    Onderwerp: Adventure gekocht enkele vraagjes Reageer met quote

Eindelijk na lang dromen eindelijk wederhelft kunnen overtuigen rolleyes

Adventure S gekocht model 2004 dus die met die lekkere lange vering, geen abs en de oude carb versie.

Kan bijna nie wachten volgende week zaterdag haal ik hem op.

Reeds tal van info op deze site gevonden echter nog een paar puntjes weet ik niet ;

- Het standaard zadel is vrij hard en op eerste zicht lijkt me dit prima, echter het gelzadel zit ook lekker (ken ik van de vele testritten) nu met dit standaard zadel heb ik geen ervaring, bij nader onderzoek bestaat het gelzadel enkel in het zwart ?? Klopt dat want dan zal men achterwerk pech hebben dizzy2 dizzy2

- Der staan geen valbeugels op, beugels montage inclusief vind ik vrij kduur,(montage kost telt door) de dealer beweert dat ik dat bijna niet zelf kan monteren, zou een vrij complexe bedoening zijn, het gaat om de standaard beugels van KTM (zijn eigenlijk die van Hepco). Volgens de dealer moet je die open buigen (een beetje toch volgens hem) en dan monteren rolleyes4 rolleyes4 beugels die je moet openbuigen .....hallo.... zijn die van plastic of zo ??? graag tips hier over

nu men kaken beginnen te maseren want die smile begint pijn te doen happy dat beloofd als die deris volgende week ...
[/img]



17678938-ktm-950-adventure-s.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  45.95 KB
 Weergegeven:  5056 keer

17678938-ktm-950-adventure-s.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
petertje



Geregistreerd op: 3-12-2006
Berichten: 47
Woonplaats: geleen

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Dec. 2006, 15:38    Onderwerp: Reageer met quote

gefeliciteerd met je mooie bike,over buddyseats is toch al het een en ander geschreven in dit forum.Het gelzadel vind ik voor mij toch een hele uitkomst en gelukkig past zwart bij de mijne tongue3 .Ik hield het geen uur uit
op een S zadel.Maar gelukkig zijn er wel wat mogelijkheden om na een uur toch nog te blijven lachen.Veel plezier met je bike.

_________________
eens een adventure altijd een adventure....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Dec. 2006, 18:02    Onderwerp: Re: Adventure gekocht enkele vraagjes Reageer met quote

Gianni schreef:
- Het standaard zadel is vrij hard en op eerste zicht lijkt me dit prima, echter het gelzadel zit ook lekker (ken ik van de vele testritten) nu met dit standaard zadel heb ik geen ervaring, bij nader onderzoek bestaat het gelzadel enkel in het zwart ?? Klopt dat want dan zal men achterwerk pech hebben dizzy2 dizzy2


volgens mij is er idd alleen een zwart. o.a. Sommer KTM maakt wel hele fraaie nieuw overgetrokken varianten naar keuze (ook combikleuren).

Overigens is mijn ervaring dat dat zadel na een tijdje wel zachter wordt en went!

mbt valbeugels: Zoek effe op het forum, der staat van alles over, originele, maar ook andere modellen.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gianni



Geregistreerd op: 20-3-2006
Berichten: 89

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Dec. 2006, 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

Wat valbeugels betreft bedankt vind dat wel.

Terugkomen op Gelzadels, men dealer heeft een cataloog van Sommer, daar is ook alleen sprake van zwarte modellen. Vandaar mijn vraag

Ik zal morgen mijn beste duits een oppoetsen en is naar duitsland bellen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Dec. 2006, 20:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ze spreken ook wel een paar woorden nederlands, en zeker redelijk engels hoor!
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Dec. 2006, 21:58    Onderwerp: Re: Adventure gekocht enkele vraagjes Reageer met quote

Gianni schreef:

- Het standaard zadel is vrij hard en op eerste zicht lijkt me dit prima, echter het gelzadel zit ook lekker (ken ik van de vele testritten) nu met dit standaard zadel heb ik geen ervaring,

- Der staan geen valbeugels op, beugels montage inclusief vind ik vrij kduur,(montage kost telt door) de dealer beweert dat ik dat bijna niet zelf kan monteren, zou een vrij complexe bedoening zijn, het gaat om de standaard beugels van KTM (zijn eigenlijk die van Hepco). Volgens de dealer moet je die open buigen (een beetje toch volgens hem) en dan monteren rolleyes4 rolleyes4 beugels die je moet openbuigen .....hallo.... zijn die van plastic of zo ??? graag tips hier over[/img]


Hoi Gianni,

proficiat met je fraaie keus thumbsup (heb exact dezelfde uit Belgie gehaald een paar maanden terug).

Wat betreft het zadel, ik had er een zwart/grijs Touratech zadel op maar vervangen door het orginele oranje zadel (het oog moet ook wat). Even wenen maar daarna voelt het ook na een uur nog prima.
Ik heb net de 2007 Sommergids: het gelzadel is alleen in zwart te krijgen €127,95. Wel kunnen ze veel op specificatie maken (vragen naar Patty Kroll: +49 208 629 560)

Dat van die beugels is echt onzin. Ik heb een paar weken geleden de orginele beugels opgezet in 15 minuten. Alles is simpel vast te schroeven,

geniet ervan volgende week,

Groeten Koen



KTM beugels manual.JPG
 Beschrijving:

Download
 Bestandsnaam:  KTM beugels manual.JPG
 Bestandsgrootte:  72.95 KB
 Gedownload:  351 keer


_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Dec. 2006, 22:55    Onderwerp: Reageer met quote

Gianni praat over originele beugels van Hepco, dit klopt volgens mij niet.

De originele zijn eigenlijk van Touratech, maar die mag ze zelf niet verkopen, (alleen via de dealer).

De Hepco-Becker beugels zijn die met de stang dwars door de motor heen.

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif