Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Theo.nl

|
Geplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 19:03 Onderwerp: |
|
|
Ik heb 2x met die mannen te maken gehad, en moet zeggen geen problemen.
Motor een keer in Zeist opgehaald en naar Zwartebroek gebracht met kapotte koppeling.
Motor was later gerepareerd, ik de voorwaarden eens doorgelezen, en ja hoor ik mocht met de taxi van mijn huis naar Zwartebroek (minder als 50km) om de motor weer te halen. (meer als 50km is met de trein)
Ze vonden het wel grappig daar bij Brouwer !
Later in Duitsland gestrand , wederom koppeling, afspraak was dat de degende die mijn motor ophaalde de motor in zijn opslag zou laten staan totdat Europe asistance de dichtsbijzijnde dealer zou aangeven vanaf de plek van pech.
Als deze niet binnen 5 dagen de motor zouden kunnen repareren mocht hij naar Nederland naar de eigen dealer. lukte het wel binnen de 5 dagen dan moest ik hem weer ophalen bij de duitse dealer.
Europe asistance belde me op dat de motor klaar was binnen 5 werkdagen , wat verder nergens in de voorwaarden stond, dus de motor werd netjes afgeleverd in Zwartebroek.
Het was op zaterdag gebeurd en hij zou donderdag klaar zijn....dat is dus de 6e dag !
Anders had ik naar Duitsland gemoeten om hem op te halen,...werd overigens ook allemaal vergoed.
.....alleen hoop ik met de 990S dit gezeik niet meer mee te maken, vandaar de vervangende pomp erop,...is het grootste probleem volgens mij getackeld ! (knok knok,...ff afkloppen) _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Vr, 11 Mei. 2007, 20:09 Onderwerp: |
|
|
Tsja wellicht heb ik een of andere uitzendkracht aan de lijn gehad
Het is gewoon jammer en komt niet erg professioneel over.
Ik heb wel begrepen dat m'n KTM al snel weer klaar zal zijn, als het een beetje meezit kan ik hem volgende week zaterdag weer ophalen......niet vergeten de spiegels in mijn rugzak te doen....die moesten er af  |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Za, 2 Jun. 2007, 23:55 Onderwerp: |
|
|
KTM vandaag opgehaald
Duurde langer omdat ik dacht dat de achterschokbreker lekte, Erwin (motor2000) dacht van niet maar heeft voor de zekerheid toch de schokbreker laten reviseren....wat blijkt hebben ze bij WP vergeten eea te borgen, stikstofreservoir was leeg gelopen, hollandse degelijkheid hmmmm |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|