lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

2L vanboven en 1L vanonder
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 13 Jul. 2011, 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

JanJan schreef:
Daan schreef:
maar... hoe kan je nou in 1 keer al je olie kwijtraken als gevolg van een kapotte voetpakking?

Nou, 'de olie lag op straat' was bij wijze van spreken. Maar het moet er toch wel redelijk snel uitgekomen zijn, want alles zat onder, tot de zijkanten van de achterband aan toe. Ik had net een rit van 30 km gemaakt, en daarvoor niets van lekkage gemerkt.
Heeft iemand nog een fris blokje liggen met weinig kilometers??


dat zou ik eerder doen je blok wisselen zeker bij die km stand
dan heb je het oude blok voor onderdelen thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
JanJan



Geregistreerd op: 25-6-2009
Berichten: 192
Woonplaats: De Woude

BerichtGeplaatst: Do, 14 Jul. 2011, 14:52    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
JanJan schreef:
Daan schreef:
maar... hoe kan je nou in 1 keer al je olie kwijtraken als gevolg van een kapotte voetpakking?

Nou, 'de olie lag op straat' was bij wijze van spreken. Maar het moet er toch wel redelijk snel uitgekomen zijn, want alles zat onder, tot de zijkanten van de achterband aan toe. Ik had net een rit van 30 km gemaakt, en daarvoor niets van lekkage gemerkt.
Heeft iemand nog een fris blokje liggen met weinig kilometers??


dat zou ik eerder doen je blok wisselen zeker bij die km stand
dan heb je het oude blok voor onderdelen thumbsup

Er staan een paar 990 blokken op Marktplaats. Weet iemand of dat past? Moet ik dan ook op injectie overstappen, of kan ik de carburateurs overzetten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erik 990 SMT



Geregistreerd op: 28-10-2009
Berichten: 292

BerichtGeplaatst: Do, 14 Jul. 2011, 17:48    Onderwerp: Reageer met quote

JanJan schreef:
mr wheely schreef:
JanJan schreef:
Daan schreef:
maar... hoe kan je nou in 1 keer al je olie kwijtraken als gevolg van een kapotte voetpakking?

Nou, 'de olie lag op straat' was bij wijze van spreken. Maar het moet er toch wel redelijk snel uitgekomen zijn, want alles zat onder, tot de zijkanten van de achterband aan toe. Ik had net een rit van 30 km gemaakt, en daarvoor niets van lekkage gemerkt.
Heeft iemand nog een fris blokje liggen met weinig kilometers??


dat zou ik eerder doen je blok wisselen zeker bij die km stand
dan heb je het oude blok voor onderdelen thumbsup

Er staan een paar 990 blokken op Marktplaats. Weet iemand of dat past? Moet ik dan ook op injectie overstappen, of kan ik de carburateurs overzetten?


De 990 blokken hebben allemaal injectie.
Het lijkt me stug dat je met dat blok op carburateurs kunt overstappen, maar wie weet reageert er nog iemand die zegt dat het wél kan book2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3677

BerichtGeplaatst: Do, 14 Jul. 2011, 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

Steven D lijkt me wel iemand die daar meer van weet,
stuur hem anders ff een pb wink3

En DR-Bean zal er ook wel een en ander over weten.

en wat dacht je van andre verpalen,
die heeft zelfs ooit eens een carburateurkit ontwikkeld om de 990 weer op carbs te laten lopen wink3

maar het lijkt me gewoon handiger om ergens een 950 blok te scoren Jan

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
JanJan



Geregistreerd op: 25-6-2009
Berichten: 192
Woonplaats: De Woude

BerichtGeplaatst: Do, 14 Jul. 2011, 19:47    Onderwerp: Reageer met quote

Daan schreef:
Steven D lijkt me wel iemand die daar meer van weet,
stuur hem anders ff een pb wink3

En DR-Bean zal er ook wel een en ander over weten.

en wat dacht je van andre verpalen,
die heeft zelfs ooit eens een carburateurkit ontwikkeld om de 990 weer op carbs te laten lopen wink3

maar het lijkt me gewoon handiger om ergens een 950 blok te scoren Jan

Dat denk ik ook, maar die zijn natuurlijk al wat oud aan het worden. Ik zal het er zaterdag nog eens met André over hebben als ik de motor ga ophalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6798
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Jul. 2011, 12:48    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb het stuk over 990 blok in 950 afgesplitst als apart onderwerp.

Hier dus alleen verder over de olie-wissel/lekkage

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif