Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Raketman

|
Geplaatst: Za, 20 Jun. 2009, 10:59 Onderwerp: |
|
|
http://www.ktm-parts.com
Duurt zelfs geen acht minuten  _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Za, 20 Jun. 2009, 12:14 Onderwerp: |
|
|
TRX schreef: | Idd, ben mss naief...
Hautekiet doet tenminste moeite om te antwoorden .
Zal eens informeren voor prijzen van KTM onderdelen, ne keer zien hoe snel ze dan reageren (bij Hautekiet binnen de 8 minuten ). |
Me dunkt dat Waregem en Hautekiet niet te vergelijken zijn. Beide zijn weliswaar multimerkendealers, maar als ik bij De Smet langs ga heb ik toch eerder de indruk dat de zaak beheerd wordt alsof ze kleinschalig zijn. Lees : met weinig personeel proberen ze héél veel te doen.
Hautekiet daarentegen roept bij mij herinneringen op aan De Schouwer te Zemst. Héél groot, héél veel moto's, héél veel personeel dat regelmatig met de vingers loopt te draaien terwijl ge een kwartier lang aan de balie aan 't wachten zijt. En daar is dan hoogstwaarschijnlijk iemand die quasi niks anders doet dan de mail in de gaten te houden ....
Ge kunt het echter ook geheel anders bekijken : De Smet hecht minder belang aan internet en mail dan Hautekiet. Of ze daarom minder goed zouden zijn, is dan weer iets geheel anders.
Ah, feit blijft dat het wat vreemd is om de reactiesnelheid op een mail te gaan gebruiken als maatstaf voor de kwaliteit van 't werk aan je moto ... _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Za, 20 Jun. 2009, 14:30 Onderwerp: |
|
|
'k Zal mss wat vooroordelen hebben over Desmet .
'k Zal ze maar alletwee ne keer live gaan uittesten als het ne keer van doen is . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Za, 20 Jun. 2009, 15:20 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | TRX schreef: | Idd, ben mss naief...
Hautekiet doet tenminste moeite om te antwoorden .
Zal eens informeren voor prijzen van KTM onderdelen, ne keer zien hoe snel ze dan reageren (bij Hautekiet binnen de 8 minuten ). |
Me dunkt dat Waregem en Hautekiet niet te vergelijken zijn. Beide zijn weliswaar multimerkendealers, maar als ik bij De Smet langs ga heb ik toch eerder de indruk dat de zaak beheerd wordt alsof ze kleinschalig zijn. Lees : met weinig personeel proberen ze héél veel te doen.
Hautekiet daarentegen roept bij mij herinneringen op aan De Schouwer te Zemst. Héél groot, héél veel moto's, héél veel personeel dat regelmatig met de vingers loopt te draaien terwijl ge een kwartier lang aan de balie aan 't wachten zijt. En daar is dan hoogstwaarschijnlijk iemand die quasi niks anders doet dan de mail in de gaten te houden ....
Ge kunt het echter ook geheel anders bekijken : De Smet hecht minder belang aan internet en mail dan Hautekiet. Of ze daarom minder goed zouden zijn, is dan weer iets geheel anders.
Ah, feit blijft dat het wat vreemd is om de reactiesnelheid op een mail te gaan gebruiken als maatstaf voor de kwaliteit van 't werk aan je moto ... |
zoveel personeel heb ik bij hautekiet nooit gezien hoor ????? |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 21 Jun. 2009, 8:56 Onderwerp: |
|
|
Heeft er iemand van de Belgen ervaring met "The good bike" in Brussel? Ze zijn wel franstalig, maar dat hoeft daarom niet te zeggen dat ze slecht werk leveren... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 4 Jul. 2009, 9:52 Onderwerp: |
|
|
Hèle slechte punten voor Deschouwer vandaag!
Ik belde vorige week om er zeker van te zijn dat ik mijn adventure 09 vanmorgen vroeg kon komen afhalen. Ik kom toe en blijkt dat ze er nog minstens 4 uur werk aan hebben.
Ik mis dus straks mijn afspraak in Calais en ben voor niets vroeg opgestaan. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
dukerider

Geregistreerd op: 21-8-2005 Berichten: 566 Woonplaats: wuustwezel Belgie
|
Geplaatst: Za, 4 Jul. 2009, 10:38 Onderwerp: |
|
|
4 uur !!!
Hij stond gewoon nog in de krat dan  _________________ RON
'23 890 SMT
Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 4 Jul. 2009, 11:11 Onderwerp: |
|
|
Hij was half opgebouwd, zonder accessoires als ik daar was, dus kofferrek moest er nog op, verwarmde handgrepen, gps-installatie en valbeugels...
Ik zit mij hier behoorlijk te irriteren voor de moment: stralend weer en geen motortrip voor mij... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Za, 4 Jul. 2009, 22:01 Onderwerp: |
|
|
Heb vandaag gelukkig toch nog een 250 km kunnen doen met mijn nieuwe aanwinst.
Dat ding wordt wel pokkewarm! Ik reed mee met een BMW GS en die was na een kwartiertje al afgekoeld, de mijne staat nog steeds te zweten in de garage... _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Zo, 5 Jul. 2009, 9:26 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: |
Dat ding wordt wel pokkewarm! . |
standaard uitlaten zeker?
Akra's lopen veeel koeler en zijn veeel lichter  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Zo, 5 Jul. 2009, 20:37 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | Master of Disaster schreef: |
Akra's lopen veeel koeler en zijn veeel lichter  |
en kosten zo'n 1000 euro extra, centjes die ik momenteel niet heb  _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Ma, 6 Jul. 2009, 0:50 Onderwerp: |
|
|
Master of Disaster schreef: | Daan schreef: | Master of Disaster schreef: |
Akra's lopen veeel koeler en zijn veeel lichter  |
en kosten zo'n 1000 euro extra, centjes die ik momenteel niet heb  |
daar kom je er niet mee doe er nog maar zo'n 600 bij als je akra's wil hebben
of je koopt MIVV die kosten zelfs minder dan de helft van de akra's |
|
Naar boven |
|
 |
Olaf
|
Geplaatst: Ma, 6 Jul. 2009, 17:25 Onderwerp: |
|
|
in duitsland kosten die akra's ook net iets boven de 1000euro . vorige week nog tenminste . greetz Olaf |
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
Geplaatst: Ma, 6 Jul. 2009, 17:30 Onderwerp: Akra's en KTM 45 liter hut-koffers |
|
|
Ik rij nu een behoorlijke tijd met Akra's van Sjors (Brouwer Motorsport - Nijkerk) en Sportmapping. Db killers eruit, prima file rijden en machtig geluid door Botlek tunnel!
Merk pas echt het verschil als de KTM 45 liter hutkoffers erop zitten. Deze hutkoffers werden voorheen gloeiend heet. Tent is weggesmolten erin! Je kan na enkele minuten je hand op de Akra's houden. Met de KTM sigaren moet je een uur wachten...
Bel Sjors eens voor een prijs?
Volgende KTM (SM-T) komen ze er gelijk op! |
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Ma, 6 Jul. 2009, 22:39 Onderwerp: |
|
|
Setje WINGS = 570 € _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
|