Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Johan

|
Geplaatst: Do, 15 Feb. 2007, 16:21 Onderwerp: |
|
|
Ik reed de laatste maanden ook met een OSCO en liet de olie in het midden op de ketting vallen, aan de binnenkant van de ketting bij het voortandwiel. Door een ijzerdraadje vast te zetten met twee popnagels aan de voortandwielbeschermer m.b.v.een ijzeren plaatje kon je mooi richten met het slangetje.
Ik had hier voor gekozen omdat ik dacht dat het langer heel zou blijven met offroad. Soms wil er dan wel eens een tak o.i.d. ergens langs slaan.
Omdat OSCO een bepaalde minimum lengte voor schrijft van de osco naar de druppelaar heb ik toen de OSCO zelf vast gezet aan de rechter vorkpoot en het contactslot. Hierdoor kun je hem ook makkelijk bedienen terwijl je langzaam rijd.
Dit werkt echt perfect.
OH ja wat ik ook nog zeggen wilde. Als je een ketting set moet vervangen overweeg dan eens 17 - 45 i.p.v. 16 - 42. Dit is wat betreft verhouding gelijk aan elkaar en je rijdt hierdoor met een groter voortandwiel dit is denk ik beter voor de levens duur van een set.
Groet Johan |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|