Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vandaag om 0:06 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | We zijn terug.
Op een lekkend benzinedarmpje, een losgetrilde oliedruksensorstekker, 2x platte accu door contact te laten op staan (=bumpstarten door de achterwielen tegen elkaar te zetten), montage van een nieuwe startrelais (die we meehadden!), een losgetrild draadje dat 15 jaar geleden slecht was gesoldeerd, een kapotte benzinepomp die we dan overbrugd hebben en een voorvorkdichting die we rustig twee weken hebben laten lekken, is er niks verkeerds gegaan.
Maar op het eind op de camping aan de ferry, stond er een vrij recente 690 R met een afgebroken tuimelaar, en een 790 die klonk alsof men ijzeren kogels in een koffiemolen heeft gegooid. En daar bestaan geen "bush repairs" voor.  |
mooi!
- benzinepomp: toch geen kitje van mij he?
- 690 met gebroken tuimelaar ... je-zus: heeft KTM dat nou nog steeds niet gefixt? dat heeft mij 15 jaar geleden in Turkije ook al eens een rally gekost! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1603 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Vandaag om 8:24 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: |
- benzinepomp: toch geen kitje van mij he?
|
Jouw kitje zit er zo'n kleine 15 jaar op en heeft nooit gefaald. De pomp kan na 139.000km ook gewoon mechanisch stuk zijn gegaan? Of misschien is er toch wat water in gesukkeld en heeft dat iets gedaan. We sloten de pomp rechtstreeks op de accupolen aan en ze deed niets. Ik ga het onderzoeken en hou je op de hoogte. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|