Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
TRooPER
|
Geplaatst: Do, 27 Aug. 2015, 13:57 Onderwerp: |
|
|
petervdc schreef: | Goobert schreef: | Da's beter, zal nu wel snel gaan. Succes! |
Thx !
Voor de nederlanders dit twijfelen over de afstand, ik geef je bij aankoop 50euro voor benzinekosten  |
en als ik nu even een tochtje maak vanuit Be half door NL tot bij jou, ik kijk even naar je goedkope mooie LC8, ga je dan ook mijn tank vullen  |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Do, 27 Aug. 2015, 15:43 Onderwerp: |
|
|
TRooPER schreef: | en als ik nu even een tochtje maak vanuit Be half door NL tot bij jou, ik kijk even naar je goedkope mooie LC8, ga je dan ook mijn tank vullen  |
Lol... allee, voor de belgen ook
Reden voor dit voorstel : 2 nederlanders hadden serieuze interesse, maar hebben op het laatste moment afgebeld omdat het te ver was, omdat ze er te veel benzine moesten aan hangen om tot hier te rijden. _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
DanDirt
|
Geplaatst: Do, 27 Aug. 2015, 16:52 Onderwerp: |
|
|
Dat meen je niet
Ik heb begin vorig jaar ook 2x op en neer gereden naar DE voor mijn Adv, kostte me 1.5 tank benzine. Lekker belangrijk, prachtige motor voor een scherpe prijs én nog een leuk uitje op de koop toe! |
|
Naar boven |
|
 |
Goobert
Geregistreerd op: 30-6-2015 Berichten: 36 Woonplaats: Somewhere over the rainbow
|
Geplaatst: Vr, 28 Aug. 2015, 10:52 Onderwerp: |
|
|
heb zelf ook mijn ADV uit Belgie gehaald. Nu is dat wel een beetje valsspelen. Woon in Eindhoven en tot aan Lommel is minder ver dan naar den Bosch  _________________ KTM 990 ADV 2012 Gejat, door vuile honden! |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Vr, 28 Aug. 2015, 14:43 Onderwerp: |
|
|
petervdc schreef: |
Reden voor dit voorstel : 2 nederlanders hadden serieuze interesse, maar hebben op het laatste moment afgebeld omdat het te ver was, omdat ze er te veel benzine moesten aan hangen om tot hier te rijden. |
Ik zou hier een opmerking kunnen maken over stereotypen en Ollanders maar ik ga mij wijselijk inhouden  _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Vr, 28 Aug. 2015, 14:46 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | Ik zou hier een opmerking kunnen maken over stereotypen en Ollanders maar ik ga mij wijselijk inhouden  |
Lol... laat je vooral gaan
Ik luister  _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Za, 5 Sep. 2015, 9:07 Onderwerp: |
|
|
We zijn begin september.
Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee... _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Zo, 6 Sep. 2015, 22:01 Onderwerp: |
|
|
Peter... het kan ook héél simpelweg zijn omdat er momenteel gewoon niemand zin heeft om er ene te kopen. Ge moet daar niet met alle geweld een reden voor zoeken, echt niet ! _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Di, 8 Sep. 2015, 18:32 Onderwerp: |
|
|
Pfff...
Effe dit proberen : prijs 5500.
Handvatverwarming, handkappen, groot & klein windscherm, nieuwe luchtfilter. Volle tank.
Het blok heeft slechts 30.000km, geplaatst door een zéér ervaren mechanieker van dit eigenste forum. Kun je nog jàren plezier van hebben, toch ?
Ketting & banden kunnen nog 10.000km mee, net onderhoud gehad.
Moet toch iemand kunnen bekoren ? _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Di, 8 Sep. 2015, 19:31 Onderwerp: |
|
|
Hij bekoort mij al sinds het begin...maar ik hoop dat de Guzzi jouw stilaan ook begint te bekoren... _________________ Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Di, 8 Sep. 2015, 20:25 Onderwerp: |
|
|
Freebert schreef: | Hij bekoort mij al sinds het begin...maar ik hoop dat de Guzzi jouw stilaan ook begint te bekoren... |
Euh, nope, sorry wi. _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
Freebert
Geregistreerd op: 9-9-2011 Berichten: 1057 Woonplaats: de stille kempen
|
Geplaatst: Di, 8 Sep. 2015, 20:59 Onderwerp: |
|
|
Ik kan het maar vragen natuurlijk...maar de interesse in je 990 is er zeker! _________________ Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be |
|
Naar boven |
|
 |
greever
|
Geplaatst: Za, 19 Sep. 2015, 22:01 Onderwerp: |
|
|
Is hij nog te koop? De marktplaats advertentie is al weg zie ik.
Ben wel benieuwd naar wat meer fotos. |
|
Naar boven |
|
 |
greever
|
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Zo, 20 Sep. 2015, 10:45 Onderwerp: |
|
|
greever schreef: | Is hij nog te koop? De marktplaats advertentie is al weg zie ik.
Ben wel benieuwd naar wat meer fotos. |
Ja hoor, nog te koop. Marktplaat was me effe te duur.
Stuur mss een pb met je email adres, dan stuur ik je wat meer foto's. _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
|