Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Daan

Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3673
|
Geplaatst: Ma, 8 Jan. 2007, 11:28 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: |
Als er iemand ondertussen en goede oplossing bedenkt is dat natuurlijk alleen maar heel mooi... en hoor ik het ook graag  |
Mijn EXC heeft een soort "slingerschotje"in de vlotterbak om klotsen te voorkomen, een soort geperforeerd pvc kokertje om de naaldgeleider heen geklemd.
Ik weet niet of de 950 carb's dit ook al hebben?? _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6789 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 8 Jan. 2007, 19:40 Onderwerp: |
|
|
nope!
en ik denk dus ook dat daar het probleem zit.
Alleen heeft de 950 een scchuin gedeelde vlotterbak waar die oplossing niet zo makkelijk in is...
(dat is omdat de carbs natuurlijk horizontaal geplaatst zijn (valstroom)) _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
erwin
Geregistreerd op: 13-8-2006 Berichten: 25 Woonplaats: 9830 België
|
Geplaatst: Ma, 15 Jan. 2007, 20:32 Onderwerp: |
|
|
hallo, een vriend van mij heeft zo een 4-gas meet toestel. Kent iemand de CO waarde bv per cilinder, HCN, ... Allemaal latijn voor mij maar dat zou ergens moeten te vinden zijn en kan verschillen per merk/model moto... Dank, Erwin. |
|
Naar boven |
|
 |
|