Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hydrazine

|
Geplaatst: Vr, 23 Mrt. 2012, 19:32 Onderwerp: Re: 990 ADV & 990 SM-T |
|
|
ricos schreef: | Hydrazine schreef: | In beide gevallen heb ik de mapping aan laten passen door de dealer. In beide gevallen een behoorlijk verschil, een hele verbetering. Ja, het brandstofverbruik gaat iets omhoog, maar dan had ik gewoon op de B*W GS moeten blijven rijden... Nu NOG veel meer fun met een KTM.
Op de SM-T heb ik de geheel uitlaat pijpen laten vervangen en ja dat is fors aan de prijs. Zelfs de monteur van mijn KTM dealer (die al meer dan 35 jaar KTM dealer is) zegt dat het een hele verandering met aanpassing van de mapping.
 |
Mapping aan laten passen op akra dempers,hoe kom ik er achter of dit niet al gebeurd is?
033 2460400
Leg je probleem voor aan Sjors...
Heeft mij ook fantastisch geholpen. Ploft enkel alleen in alpen, berg af met gas iets open en dan (te) snel dicht draaien. In NL geen problemen meer!
Naar boven |
|
 |
Vonholzen
|
Geplaatst: Di, 3 Apr. 2012, 22:30 Onderwerp: |
|
|
Heb Akra titanium model M-KTMB01 ( dat lees ik ook maar af hoor) op mijn 2012 990 ADV.
mapping: geen idee, KTM dealer heeft ze erop gezet.
Verbruik (gemeten op trip 300km snelweg, 150km Ardeense baantjes - sportief gereden): 5,4l/100km.
Heel behoorlijk vind ik!
Geluid: hemels. Of nee, eerder hels
Kwam routine-controle van arm der wet tegen in een klein Ardeens dorpje: niks geen vragen over de Akra's, alleen bewonderende blikken van de 'zwaantjes' !  _________________ 2012 KTM 990 adv |
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
Geplaatst: Wo, 4 Apr. 2012, 17:38 Onderwerp: |
|
|
Vonholzen schreef: |
Kwam routine-controle van arm der wet tegen in een klein Ardeens dorpje: niks geen vragen over de Akra's, alleen bewonderende blikken van de 'zwaantjes' !  |
Ja joh, helemaal geen probleem die Akra's zonder dB killers. Ben in Oostenrijk op de L309 bij Oetz aangehouden door Politie op motoren. Geen enkele opmerking over de KTM. heb gezegd dat 'man in Austria KTM fahren muB!' De Suzuki van mijn vrouw was een ander verhaal. Ze hadden een opmerking over haar banden. Die voldeden nog net aan de norm... |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|