Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Erik 990 SMT
|
Geplaatst: Ma, 18 Apr. 2011, 21:07 Onderwerp: |
|
|
Vonkenboer schreef: | Aubry schreef: | Het worden voor mij waarschijnlijk MiVV suono dempers.
Hoor dinsdag de prijs.
Zou mapping ik mapping moeten aanpassen? Bijvoorbeeld op akra mapping laten zetten? |
Als je met de db-killers er in blijft rijden dan hoef je geen andere mapping.
Zonder de killer wel de Akra mapping+SAS afsluiten |
Die mapping lijkt me begrijpelijk, maar waarom ook de SAS afsluiten wanneer je zonder dempers rijdt ?  |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Wo, 20 Apr. 2011, 12:40 Onderwerp: |
|
|
Vonkenboer schreef: | Aubry schreef: | Het worden voor mij waarschijnlijk MiVV suono dempers.
Hoor dinsdag de prijs.
Zou mapping ik mapping moeten aanpassen? Bijvoorbeeld op akra mapping laten zetten? |
Als je met de db-killers er in blijft rijden dan hoef je geen andere mapping.
Zonder de killer wel de Akra mapping+SAS afsluiten |
KTM heeft liever dat je de Akra mapping plaatst als er andere uitlaten opzitten. anders kunnen ze moeilijk doen als je motorschade hebt met andere dan de originele uitlaten (ook met de Akra's) volgens dealer hé..
tuurlijk als je SAS verwijderd kunnen ze sowieso moeilijk doen....
Ook vond ik de SMT beter rijden met akra mapping en leo's dan met de originele mapping. Minder knallen bij gas afsluiten en betere gasrespons, minder rukkerig bij 3000 tpm.
Met leo's en akra's en vlotte rijstijl verbruik 6 -6.5l wat eigenlijk beter dan was dan met de originele, arme mapping..... _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
|