Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
demito

|
Geplaatst: Do, 24 Feb. 2011, 12:15 Onderwerp: |
|
|
Ik bestel gewoon online en laat de banden op een ander leveringsadres toekomen. Heb zo een set banden vooruitgestuurd naar Griekenland, alvorens Turkije en Midden Oosten aan te doen.
De banden leg je er toch gewoon zelf om. Hoe zuidelijker hoe warmer, hoe gemakkelijker de band op te leggen is. Als ik het met twee korte bandenlepels in mijn koude garage kan met de 990 en de 640, dan moet het daar zeker lukken.
Goeiekoper? Dakannie! (eentje voor de Belgen )
Damdammedamdammedamdamerieeee....
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Do, 24 Feb. 2011, 20:40 Onderwerp: banden |
|
|
Guus schreef: | Okt-nov-dec van dit jaar moet het gebeuren. Jij? |
Guus wij gaan een maandje later. Laat het een beetje netjes achter
Anders krijgen wij de volle laag
Trouwens de keuze 908 RR (achter) TKC (voor) lijkt me ook niet slecht. _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
offroadfocus
|
Geplaatst: Vr, 4 Mrt. 2011, 10:18 Onderwerp: |
|
|
dames en heren modderaars,
Kijk ook eens op http://www.banden-pneus-online.nl/motorbanden.html. voor de prijs worden ze ook gebracht. Voor de meeste banden zijn ze echt de goedkoopste (voor zover ik heb kunnen surfen). Je moet ze er wel zelf om (laten)leggen. _________________ Doe nu wat je WILT doen, zodat je later kan doen wat je MOET doen |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 4 Mrt. 2011, 10:44 Onderwerp: |
|
|
iig een goed pakket bandjes voor de Adventure:
de originele scorpion AT, de scorpion train, de conti-trail attack de tkc en nog wat straatsloffen. etc.
Nu nog wat minder 'grote' merken er bij: Mefo explorer en de heidenau scout.
 _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
wilgert
|
Geplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 23:05 Onderwerp: |
|
|
Beste mede ktm rs...
dank voor jullie feedback tot zover.
We hebben nogal wat aanloopprobleempjes gehad met de nieuwe site en daarom ging het onder meer mis met de Conti prijzen.
Later deze week zal ik een aantal zeer interessante Adventure banden erop gooien in de aanbieding bandensets.
Ik zal hier rekening proberen te houden met jullie wensen, en kijk vooral ook eens naar de Pirelli scorpion trail. Ik heb ze er ff opgegooid ivm 2 weekjes Asfalt vakantie en tot nu toe ben ik er zeer content mee. Gooien en smijten maar.
Ook zal er een hele speciale prijs komen voor de MT90AT, die eerder niet te vinden was.
Zodra alles erop staat gooi ik er wel ff een berichtje op.
Aan de mod's, wij willen nog steeds graag het forum sponsoren als dat tot de mogelijkheden behoort, of anders wellicht een speciale LC8 kortings code voor de forumleden ???
Ik hoor het wel.
grt Wilgert www.motorbandendiscounter.nl |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
Geplaatst: Wo, 10 Aug. 2011, 23:48 Onderwerp: |
|
|
Fijn dat je rekening houdt met de feedback ! _________________ ...tjah... |