Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6798 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 6 Okt. 2014, 22:19 Onderwerp: |
|
|
ja dat komt niet omdat de 950 niet op E10 wil lopen, maar ondat je carbs vuil waren... en dat nu in de e10 is opgelost...
(clearer doet een beetje hetzelfde.. maar nog net wat aggressiever... dus misschien helpt dat: proberen kan geen kwaad.) anders: carb er af en alles schoonmaken _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Icul8r
Geregistreerd op: 15-4-2008 Berichten: 44
|
Geplaatst: Vr, 10 Okt. 2014, 20:17 Onderwerp: |
|
|
inmiddels is hij bij verpalen. Het was uiteindelijk een kapot membraam waardoor de naald bleef hangen en daardoor veel te veel benzine bleef geven los van de gasstand. |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2738 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Za, 11 Okt. 2014, 8:54 Onderwerp: |
|
|
Afgelopen rally in Frankrijk mijn xr zijn tank rubbers en kraan rubber volledig vergaan, valt zo uit elkaar. De benzine is er iets agressiever geworden den ik. 3e jaar daar met de xr, eerste maal problemen.
De lc8 loopt er prima op. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6798 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Za, 11 Okt. 2014, 18:30 Onderwerp: |
|
|
XR heeft overigens een Nalgeen (de witte acerbis tank)... dat spul kan officieel ook niet tegen Ethanol.
(maar ik heb het er destijds in '96 in de VS (waar ze dat toen al hadden) ook al veelvuldig in gehad en geen problemen mee gehad. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|