Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Master of Disaster
|
Geplaatst: Ma, 4 Okt. 2010, 9:22 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Ik kan het je voordoen als je langskomt...
Bandenring is wel essentieel; als je die niet hebt kan je evt een kleinere band (bijv een autoband) onder het wiel leggen en dan je knie op de band zetten als aandrukpunt om de mousse in te drukken.
3 bandenlepels met een mooie dunne punt zodat je ze makkelijk tussen de band krijgt. Bandrand inspuiten met kruipolie oid.
Gaat eigenlijk nog het makkelijkst in je crossoutfit: dikke laarzen en kniebeschermers. |
Langskomen zal iets te ver zijn vanuit Brussel denk ik, maar toch bedankt voor het aanbod!
Ik probeer het nog wel een keer, maar niet te hard (heb de velg al beschadigd ) en als het dan niet lukt laat ik het wel even doen. Ik denk dat ik het wel zou kunnen met luchtbanden. _________________ Only fools follow rules |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Ma, 4 Okt. 2010, 12:06 Onderwerp: |
|
|
koen warnar schreef: | Ben je nou nog steeds wakker, moet jij niet gewoon slapen????
waar is dat goed voor ????
 |
|
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|