Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Nocer

|
Geplaatst: Ma, 2 Aug. 2010, 11:47 Onderwerp: |
|
|
Haha, ik moest er gisteren nog om denken..toen ik voor het eerst mijn complete voorkant af ging stellen qua vering. Oooooh dus dat bedoelden ze.
Trouwens... in mijn boekje staat voor de achterkant 4 verschillende instel momenten. Maar onder mijn zadel staan er 5.... daar staat bij Preload (niet adjuster, dat is die grote draai knop toch?). Weet iemand hoe en wat? Ik mis dus het preload verhaal in het boekje. _________________ “Not all those who wander are lost.” – J. R. R. Tolkien
KTM Adventure 990 2009 |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Ma, 2 Aug. 2010, 12:36 Onderwerp: |
|
|
roflastc schreef: | En zo'n opzetbare zorgt dat je de orginele bout met de hand heel makkelijk kan draaien. De puntjes geven alshetware, aan of je hele of halve draaien maakt en dat vind ik op deze manier makkelijker dan met een dopsleutel. |
Op de foto vh demping wieltje (zwart) is duidelijk te zien dat er een puntinslag is gemaakt (staat ter hoogte vh ontluchtingsboutje op de foto) Ik draai beide benen veervoorsp regelingen helemaal in en dan effe terug tot beide merktekens links en rechts thv het boutje staan, dan slagen tellen bij terugdraaien, gaat makkelijkste met een dop en ratelsleutel met een lang verlengstuk. Vering staat dan gelijk _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|