Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
koen warnar

Geregistreerd op: 16-5-2006 Berichten: 994 Woonplaats: Nieuwstadt
|
Geplaatst: Za, 23 Jan. 2010, 10:35 Onderwerp: |
|
|
Even iets anders, zou je deze tanks ook met "krimpfolie" kunnen bewerken. Ik weet niet wat voor techniek ze gebruiken bij het bestickeren van bv een lijnbus.
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
Jerome
Geregistreerd op: 11-7-2008 Berichten: 772
|
Geplaatst: Zo, 5 Sep. 2010, 13:03 Onderwerp: |
|
|
Heren, wat is de stand van zaken voor de grote tanks in Blauw?
zeker nu heb ik interesse in de grote tanks?????????????????????
heeft iemand verder nog fotos van de 990S met grote tanks?
alles is welkom......................qua fotos
tips zijn welkom.
Groeten,
Jerome
|
|
Naar boven |
|
 |
JarnodeParno

Geregistreerd op: 17-5-2010 Berichten: 97
|
Geplaatst: Zo, 5 Sep. 2010, 13:33 Onderwerp: |
|
|
mineko schreef: | Dank voor het snelle antwoord, wat betreft GFK! Ik begrijp trouwens niet waarom Aqualiner geen 44l tanks verkoopt in de kleur blauw!!! Er rijden weliswaar niet zoveel lc8 in de kleur blauw, maar dat kan geen reden zijn! Ik zal toch niet de enige zijn die een blauwe tank wil !! Verder wil ik nu eens een antwoord op mijn vraag, zijn de velgen van mijn lc8 2004S nou geschikt voor tubeless ja of nee?!! Ik hoop t wel, alleen maar een propje erin te doen, en klaar is Mineko.... |
Je banden zijn welliswaar van het type Tubeless, maar de de opzet van de spaken maken gebruik van binnenbanden helaas noodzakelijk. Motorfietsen die zowel voor weg- als terreingebruik geschikt zijn, hebben veelal nog een binnenband nodig omdat deze spaakvelgen niet luchtdicht zijn.
_________________ KTM Adventure 990
Kawasaki z750s
Kawasaki GPZ500
Ducati 600SS |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

Geregistreerd op: 19-7-2008 Berichten: 462 Woonplaats: Echt
|
|
Naar boven |
|
 |
demito

Geregistreerd op: 25-8-2009 Berichten: 881 Woonplaats: Overijse
|
Geplaatst: Zo, 5 Sep. 2010, 22:53 Onderwerp: Re: tanks |
|
|
rene+adventure schreef: | Volgens mij heeft Demito wat info opgevraagd over het opsuiten van de aqualine tanks. Joe Pichler heeft dit al vaker gedaan.
Zie foto en deze link:http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=615993
Verder weet ik dat ze vaker de KTM Rally's overspuiten. Is volgens mij hetzelfde spul, aqualine, waarvan deze tanks gemaakt zijn. Een rally zaak kan dit misschien vertellen.
De oranje en de witte zijn doorschijnend. Ik heb zelf de zwarte en wil deze niet altijd vol hebben. Zeker niet als je off-road gaat. |
Die schilderbare zijn nylon tanks, geen HDPE zoals Aqualine.
Wat betreft het overschilderen: de test case is ondertussen een winterprojectje geworden. Leveranciers hebben e.e.a. laten aanslepen en de reis naar Namibie heb ik met de ori tanks en 4 2L bidonneks gedaan...
T
_________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2725 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Ma, 6 Sep. 2010, 9:30 Onderwerp: |
|
|
eerst sealen met een epoxy lak/verf/coating en dan spuiten kan wel.
Beter doen voordat de eerste druppel benzine er in gaat, dan is het het makkelijkst.
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
Geregistreerd op: 22-1-2009 Berichten: 526 Woonplaats: Sint-Niklaas
|
Geplaatst: Ma, 6 Sep. 2010, 12:57 Onderwerp: |
|
|
Lijkt mij ook dat indien XPE permeable is, dus dampen door (kan) laten dat je dan gewoon de tank aan de binnenkant met een bepaalde coating behandeld, om die dus ondoorlaatbaar te maken en vervolgens gewoon verven...Of is dit te simpel?
_________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2725 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Ma, 6 Sep. 2010, 14:35 Onderwerp: |
|
|
dat klopt wel, maar de buitenkant is soort van vettig, dus die coating moet op de buitenkant. binnenkant oooook doen scheelt misschien wel veel in het vervormen
_________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
|