| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp | 
	
	
		| Auteur | Bericht | 
	
		| Jos van Vliet 
 
 
 Geregistreerd op: 8-7-2008
 Berichten: 384
 Woonplaats: Eindhoven
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 9:50    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| He he, de motor loopt nu weer goed. Geen problemen met knallen en loopt lekker soepel. Het lijkt of ik wel wat extra hoogfrequente trillingen in het stuur voel, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten   Volgende week de MS1000 rijden, daarna neem ik de hele motor toch weer goed onder handen, dan stel ik ook de kleppen (moet ik toch maar eens gaan leren
   
 groeten,
 
 Jos
 _________________
 Husqvarna 701
 
 Niet meer:
 KTM 525 EXC Rally '05
 KTM 950 Adventure S '03
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| dirk pauwels 
 
 
 Geregistreerd op: 22-1-2009
 Berichten: 526
 Woonplaats: Sint-Niklaas
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 12:00    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | snowball schreef: |  	  | daarna neem ik de hele motor toch weer goed onder handen, dan stel ik ook de kleppen (moet ik toch maar eens gaan leren   
 groeten,
 
 Jos
 | 
 
 Dan ga je toch een bezoekje aan de dealer moeten plegen om pastilles vd juiste dikte te bemachtigen als de klepspeling verlopen is. Sommigen slijpen kleppastillen af om de juiste dikte te bekomen, maar dat lijkt mij toch wat ambachtelijk.....Als je geluk hebt kun je door uitwisselen van pastilles onderling de kleppen afstellen.....
 In ieder geval goed dat de problemen nu blijkbaar zijn opgelost, zou het dan toch de bougies geweest zijn? Of vuil in de carbs?
 _________________
 Triumph Bonneville caferacer 2002
 BMW R1150GS project bike
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Johan 
 
  
 Geregistreerd op: 28-2-2005
 Berichten: 545
 Woonplaats: Hengelo (ov)
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 22:05    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | snowball schreef: |  	  | He he, de motor loopt nu weer goed. Geen problemen met knallen en loopt lekker soepel. Het lijkt of ik wel wat extra hoogfrequente trillingen in het stuur voel, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten   Volgende week de MS1000 rijden, daarna neem ik de hele motor toch weer goed onder handen, dan stel ik ook de kleppen (moet ik toch maar eens gaan leren
   
 groeten,
 
 Jos
 | 
 
 De klepstelplaatjes van een RSV mille schijnen ook gewoon te passen.
 Moet je dit maar eens lezen.
 http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=538&highlight=rsv
 
 succes Johan
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| StevenD 
 
  
 Geregistreerd op: 11-4-2005
 Berichten: 2739
 Woonplaats: Amsterdam
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 10 Jun. 2009, 22:30    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Harley davidson V-rod shim's passen ook. HD dealer in de buurt hier   
 zijn er overigens ook in kwartjes ipv. de halvjes van KTM.
 _________________
 Go!!!!!!
 Ready to race - the adventure collector.
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| BikeBrother 
 
  
 Geregistreerd op: 16-4-2006
 Berichten: 356
 Woonplaats: Veluwe
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 7:52    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | StevenD schreef: |  	  | Harley davidson V-rod shim's passen ook. HD dealer in de buurt hier   
 zijn er overigens ook in kwartjes ipv. de halvjes van KTM.
 | 
 
 ik wil toch ECHT geen HD spullen op mijn KTM.....
  _________________
 KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018
 
 www.bikebrothers.nl
 
 Ride your Dreams
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| mr wheely 
 
  
 Geregistreerd op: 24-1-2005
 Berichten: 3278
 Woonplaats: sluis
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 16:28    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				|  	  | BikeBrother schreef: |  	  |  	  | StevenD schreef: |  	  | Harley davidson V-rod shim's passen ook. HD dealer in de buurt hier   
 zijn er overigens ook in kwartjes ipv. de halvjes van KTM.
 | 
 
 ik wil toch ECHT geen HD spullen op mijn KTM.....
  | 
 
 het koppel zou toch wel leuk zijn
    |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		| Jos van Vliet 
 
 
 Geregistreerd op: 8-7-2008
 Berichten: 384
 Woonplaats: Eindhoven
 
 | 
			
				|  Geplaatst: Wo, 24 Jun. 2009, 23:11    Onderwerp: |     |  
				| 
 |  
				| Zo, even het vervolg nog van mijn verhaal. 
 Afgelopen weeken de MS1000 gereden. De eerste 2 dagen gingen prima (meer dan 300 km per dag, ongeveer de helft off road met lekker weer, wat is een lc8 dan geweldig!!).
 Aan het eind van de 2e dag had ik al het gevoel dat de motor weer slechter ging lopen, en tijdens de 3e dag werd dat meer. Weer meer knallen, het gevoel minder vermogen te hebben. Het reed gewoon niet lekker, dus ik besloot er toch naar te laten kijken (het vertrouwen in de motor was weg en ik had nog meer dan 400 km te gaan). De dichtsbijzijnde KTM dealer die ik wist zat in Lochem (WPM). Daar konden ze me niet helpen (zaterdag en bovenal weten ze daar niets van 2-cylinders). Dus alle dealers enigzins in de buurt gebeld, de enige die me helpen wilde/kon was Brouwers in Nijkerk, dus daar ben ik heen gegaan.
 Ik was daar nooit eerder geweest, maar ik ben echt geweldig geholpen door Sjors en Martijn.
 
 Ze hebben daar de motor nagelopen, de carburateurs schoon gemaakt en gesynchroniseerd (het was gelukkig niet zo heel druk die dag). Ik heb me daar echt heel goed geamuseerd, de motor is weer goed afgeregeld en bovendien zijn alle lschroeven en moeren die er de dagen ervoor afgetrild waren meteen maar even vervangen. En voor dat alles moest ik zo schandalig weinig betalen dat ik het hier niet mocht vermelden!
   
 De motor liep stukken rustiger, ik heb daarna nog een aardig deel van de route kunnen afrijden.
 
 Deze week ga ik een afspraak maken voor een 15.000 km beurt voor het blok (kleppen stellen zoals al eerder gesuggereerd was), dat laat ik toch maar doen. Het liefst zou ik er voor naar Nijkerk rijden, maar dat wordt praktisch toch wel erg lastig.
 
 groeten,
 
 Jos
 _________________
 Husqvarna 701
 
 Niet meer:
 KTM 525 EXC Rally '05
 KTM 950 Adventure S '03
 |  | 
	
		| Naar boven |  | 
	
		|  | 
	
		|  |