lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

waarom bij een goede erkende dealer nuttig is
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Booom

BerichtGeplaatst: Za, 6 Jun. 2009, 19:50    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:

daarom kun je die modificatie's van je motor zelf opzoeken via de ktm site, en dan kan jij lekker zelf sleutelen

laugh

Mooi, hoe werkt dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Raketman

BerichtGeplaatst: Za, 6 Jun. 2009, 21:26    Onderwerp: Reageer met quote

Booom schreef:
mr wheely schreef:

daarom kun je die modificatie's van je motor zelf opzoeken via de ktm site, en dan kan jij lekker zelf sleutelen

laugh

Mooi, hoe werkt dat?

Openstaande updates kan je daar niet op zien...enkel werkzaamheden en onderhouden die er door een dealer ingezet zijn (of niet). Zie het eerder als een soort online onderhoudsboekje.

Je hebt daar 2 dingen voor nodig : het chassisnummer en het nummer van het originele certificaat van aflevering (geel document) dat aan de eerste eigenaar die het voertuig koopt wordt afgegeven.

En daar begint het al : veel eigenaars hebben dat document nog niet eens van hun dealer gekregen, laat staan dat de meeste 2de of 3de hands eigenaars dat nog hebben...

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
mr wheely

BerichtGeplaatst: Zo, 7 Jun. 2009, 2:43    Onderwerp: Reageer met quote

Raketman schreef:
Booom schreef:
mr wheely schreef:

laugh

Mooi, hoe werkt dat?

Openstaande updates kan je daar niet op zien...enkel werkzaamheden en onderhouden die er door een dealer ingezet zijn (of niet). Zie het eerder als een soort online onderhoudsboekje.

Je hebt daar 2 dingen voor nodig : het chassisnummer en het nummer van het originele certificaat van aflevering (geel document) dat aan de eerste eigenaar die het voertuig koopt wordt afgegeven.

En daar begint het al : veel eigenaars hebben dat document nog niet eens van hun dealer gekregen, laat staan dat de meeste 2de of 3de hands eigenaars dat nog hebben...

klopt maar wel de update's die al gedaan zijn als je dealer het heeft bijgewerkt
Naar boven
Roeligan

BerichtGeplaatst: Zo, 7 Jun. 2009, 22:07    Onderwerp: Reageer met quote

Dees week onderhoud 22500 gehad, allé, mijn Katie he rolleyes

schakelaar voorrem vervangen onder garantie (deed het blijkbaar niet meer) en TRA olieleiding (TRA = terug roep actie).

Weer blij dat ik weer naar de officiele dealer ben geweest thumbsup

TRX

BerichtGeplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 15:15    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
TRX schreef:
Alleen jammer dat hij niet antwoordt op mijn mail...

Ik had em een mail gestuurd met de vraag of dat chassisnr alle noodzakelijke modificaties/controles had gehad en of er zware herstellingen geweest waren. Dit ivm een mogelijk aankoop van een 2ehandse.

Helaas na 2 dagen nog geen antwoord. Had de mail zaterdag verzonden, dus dinsdag en woensdag waren ze daar aan het werk.

amai, TRX, ik wist niet dat gij zo ongeduldig waart. wink3 Twee dagen lijkt me toch niet echt dramatisch lang hoor. Ze verzuipen ginder aan de toog trouwens aan 't werk....

Neen, als ik u was, zou ik ginder binnengaan. Gewoon rechtstreeks vragen. Dan kunnen ze u niet negeren. Rechtstreeks contact is nog steeds de allerbeste methode. wink3

We zijn ondertss nog eens een week verder en nog steeds geen antwoord wink. Als je op punt staat van een 2ehandse te kopen en je wacht op antwoord van de dealer om je beslissing te maken duurt dat wel lang zunne.

Hautekiet heeft toch wel een stuk vlugger geantwoord (zondagavond mail gestuurd, vanmorgen mail terug).

Aleph

BerichtGeplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 19:54    Onderwerp: Reageer met quote

Tuurlijk, tuurlijk.

Maar mail is en blijft het verkeerde communicatiemiddel als je iets bliksemsnel wilt. wink3

TRX

BerichtGeplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 20:18    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
Tuurlijk, tuurlijk.

Maar mail is en blijft het verkeerde communicatiemiddel als je iets bliksemsnel wilt. wink3

Mijn gedacht daarover is :

kijk, den dealer kan dat dan 's avonds doen of als em eventjes tijd heeft en moet daarvoor niet telefonisch lastiggevallen worden.

Mails niet beantwoorden zorgt er uiteindelijk alleen maar voor dat iedereen gaat bellen en dat je nog minder vlot kan werken....

Wat mij wel opviel is dat toen ik laatst prijs vroeg van een moto die op de site stond ik wel zeer vlug antwoord had.....

Aleph

BerichtGeplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 21:53    Onderwerp: Reageer met quote

mijn zesjaar durende dagdagelijkse ervaring als beheerder van mailservers op diverse netwerken is net het omgekeerde.... mensen versturen mails en peizen daarmee dat ze rap geholpen gaan zijn terwijl de mensen die de mail zien binnenkomen meestal de mail wel lezen, maar dan vergeten (al dan niet met "") van er iets mee te doen...

maar bon, elk zijn gedacht eh wink3

mr wheely

BerichtGeplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 23:50    Onderwerp: Reageer met quote

TRX schreef:
Muug schreef:
Tuurlijk, tuurlijk.

Mijn gedacht daarover is :

kijk, den dealer kan dat dan 's avonds doen of als em eventjes tijd heeft en moet daarvoor niet telefonisch lastiggevallen worden.

Mails niet beantwoorden zorgt er uiteindelijk alleen maar voor dat iedereen gaat bellen en dat je nog minder vlot kan werken....

Wat mij wel opviel is dat toen ik laatst prijs vroeg van een moto die op de site stond ik wel zeer vlug antwoord had.....

mijn gedacht worried2 den dealer moet maar zorgen dat hij personeel heeft die zijn mail beantwoord en alls em verstandig is binnen 24 uur pleased
Naar boven
diskeletlietje

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Jun. 2009, 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
mijn zesjaar durende dagdagelijkse ervaring als beheerder van mailservers op diverse netwerken is net het omgekeerde.... mensen versturen mails en peizen daarmee dat ze rap geholpen gaan zijn terwijl de mensen die de mail zien binnenkomen meestal de mail wel lezen, maar dan vergeten (al dan niet met "") van er iets mee te doen...

maar bon, elk zijn gedacht eh wink3

IK KOM EEN BOCHTENSTAGE VOLGEN BIJ ulder
ge moogt wel eens laten weten hoe ik die VZW moet vergoeden
thinking2
Naar boven
Raketman

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Jun. 2009, 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

diskeletlietje schreef:

IK KOM EEN BOCHTENSTAGE VOLGEN BIJ ulder
ge moogt wel eens laten weten hoe ik die VZW moet vergoeden
thinking2

Rustig rustig laugh3

Allez, omdat ge zo persé rap van uw geld afwilt, kijkt nekeer in uwe mailbox smug ...

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
TRX

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 22:42    Onderwerp: Reageer met quote

Raketman schreef:

Idd, ik wou net ook eventjes checken hoe het zit met de mijne maar loop daar ook vast :(.

Had een mail gestuurd naar de dealer waar ie ooit gekocht is. Volgens de verkoopsadvertentie is het een 2004 ingeschreven in 2005 en zijn alle aanbevolen modificaties uitgevoerd (zie link hieronder).

Volgens dealer is het een 2005 en was dus alles al in orde.

http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=2269&start=0

Wie is hier mis (wil het woordje liegen niet gebruiken...).

TRX

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

Btw, van Desmet in Waregem nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag ivm de mods die nog uitgevoerd moeten worden op de moto waarvoor ik interesse had.
Is ondertss al bijna 3 weken dozey .

Is voor mij al een reden om er niet te gaan. Doet blijkbaar geen moeite voor potentiële klanten, dus ik ga ook de moeite niet om naar ginder te gaan lipsrsealed2 .

Aleph

BerichtGeplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 23:13    Onderwerp: Reageer met quote

TRX schreef:
Btw, van Desmet in Waregem nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag ivm de mods die nog uitgevoerd moeten worden op de moto waarvoor ik interesse had.
Is ondertss al bijna 3 weken dozey .

Is voor mij al een reden om er niet te gaan. Doet blijkbaar geen moeite voor potentiële klanten, dus ik ga ook de moeite niet om naar ginder te gaan lipsrsealed2 .

Je had dus effenaf nog een antwoord verwacht? Hoe naîef kan je zijn?
mad
Belachlijk kortzichtige reaktie die ik niet van je gewend ben. thumbsdown Ben jij altijd zo absurd hard als iemand eens een steek laat vallen? book2 Heb jij nog nooit in je leven een fout gemaakt? wink3

We zullen de dieperliggende aspecten van deze kwestie eens bespreken in Roemenië. grin

TRX

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Jun. 2009, 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

Idd, ben mss naief...
Hautekiet doet tenminste moeite om te antwoorden wink .

Zal eens informeren voor prijzen van KTM onderdelen, ne keer zien hoe snel ze dan reageren grin (bij Hautekiet binnen de 8 minuten shocked3 ).

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: