Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Booom
|
Geplaatst: Za, 6 Jun. 2009, 19:50 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: |
daarom kun je die modificatie's van je motor zelf opzoeken via de ktm site, en dan kan jij lekker zelf sleutelen
 |
Mooi, hoe werkt dat? _________________ Grt Marc
lc8 adventure 2004 |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Za, 6 Jun. 2009, 21:26 Onderwerp: |
|
|
Booom schreef: | mr wheely schreef: |
daarom kun je die modificatie's van je motor zelf opzoeken via de ktm site, en dan kan jij lekker zelf sleutelen
 |
Mooi, hoe werkt dat? |
Openstaande updates kan je daar niet op zien...enkel werkzaamheden en onderhouden die er door een dealer ingezet zijn (of niet). Zie het eerder als een soort online onderhoudsboekje.
Je hebt daar 2 dingen voor nodig : het chassisnummer en het nummer van het originele certificaat van aflevering (geel document) dat aan de eerste eigenaar die het voertuig koopt wordt afgegeven.
En daar begint het al : veel eigenaars hebben dat document nog niet eens van hun dealer gekregen, laat staan dat de meeste 2de of 3de hands eigenaars dat nog hebben... _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Zo, 7 Jun. 2009, 2:43 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | Booom schreef: | mr wheely schreef: |
 |
Mooi, hoe werkt dat? |
Openstaande updates kan je daar niet op zien...enkel werkzaamheden en onderhouden die er door een dealer ingezet zijn (of niet). Zie het eerder als een soort online onderhoudsboekje.
Je hebt daar 2 dingen voor nodig : het chassisnummer en het nummer van het originele certificaat van aflevering (geel document) dat aan de eerste eigenaar die het voertuig koopt wordt afgegeven.
En daar begint het al : veel eigenaars hebben dat document nog niet eens van hun dealer gekregen, laat staan dat de meeste 2de of 3de hands eigenaars dat nog hebben... |
klopt maar wel de update's die al gedaan zijn als je dealer het heeft bijgewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Zo, 7 Jun. 2009, 22:07 Onderwerp: |
|
|
Dees week onderhoud 22500 gehad, allé, mijn Katie he
schakelaar voorrem vervangen onder garantie (deed het blijkbaar niet meer) en TRA olieleiding (TRA = terug roep actie).
Weer blij dat ik weer naar de officiele dealer ben geweest  _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 15:15 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | TRX schreef: | Alleen jammer dat hij niet antwoordt op mijn mail...
Ik had em een mail gestuurd met de vraag of dat chassisnr alle noodzakelijke modificaties/controles had gehad en of er zware herstellingen geweest waren. Dit ivm een mogelijk aankoop van een 2ehandse.
Helaas na 2 dagen nog geen antwoord. Had de mail zaterdag verzonden, dus dinsdag en woensdag waren ze daar aan het werk. |
amai, TRX, ik wist niet dat gij zo ongeduldig waart. Twee dagen lijkt me toch niet echt dramatisch lang hoor. Ze verzuipen ginder aan de toog trouwens aan 't werk....
Neen, als ik u was, zou ik ginder binnengaan. Gewoon rechtstreeks vragen. Dan kunnen ze u niet negeren. Rechtstreeks contact is nog steeds de allerbeste methode.  |
We zijn ondertss nog eens een week verder en nog steeds geen antwoord . Als je op punt staat van een 2ehandse te kopen en je wacht op antwoord van de dealer om je beslissing te maken duurt dat wel lang zunne.
Hautekiet heeft toch wel een stuk vlugger geantwoord (zondagavond mail gestuurd, vanmorgen mail terug). _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 19:54 Onderwerp: |
|
|
Tuurlijk, tuurlijk.
Maar mail is en blijft het verkeerde communicatiemiddel als je iets bliksemsnel wilt.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 20:18 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | Tuurlijk, tuurlijk.
Maar mail is en blijft het verkeerde communicatiemiddel als je iets bliksemsnel wilt.  |
Mijn gedacht daarover is :
kijk, den dealer kan dat dan 's avonds doen of als em eventjes tijd heeft en moet daarvoor niet telefonisch lastiggevallen worden.
Mails niet beantwoorden zorgt er uiteindelijk alleen maar voor dat iedereen gaat bellen en dat je nog minder vlot kan werken....
Wat mij wel opviel is dat toen ik laatst prijs vroeg van een moto die op de site stond ik wel zeer vlug antwoord had..... _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 21:53 Onderwerp: |
|
|
mijn zesjaar durende dagdagelijkse ervaring als beheerder van mailservers op diverse netwerken is net het omgekeerde.... mensen versturen mails en peizen daarmee dat ze rap geholpen gaan zijn terwijl de mensen die de mail zien binnenkomen meestal de mail wel lezen, maar dan vergeten (al dan niet met "") van er iets mee te doen...
maar bon, elk zijn gedacht eh  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Do, 11 Jun. 2009, 23:50 Onderwerp: |
|
|
TRX schreef: | Muug schreef: | Tuurlijk, tuurlijk.
Maar mail is en blijft het verkeerde communicatiemiddel als je iets bliksemsnel wilt.  |
Mijn gedacht daarover is :
kijk, den dealer kan dat dan 's avonds doen of als em eventjes tijd heeft en moet daarvoor niet telefonisch lastiggevallen worden.
Mails niet beantwoorden zorgt er uiteindelijk alleen maar voor dat iedereen gaat bellen en dat je nog minder vlot kan werken....
Wat mij wel opviel is dat toen ik laatst prijs vroeg van een moto die op de site stond ik wel zeer vlug antwoord had..... |
mijn gedacht den dealer moet maar zorgen dat hij personeel heeft die zijn mail beantwoord en alls em verstandig is binnen 24 uur  |
|
Naar boven |
|
 |
diskeletlietje

|
Geplaatst: Vr, 12 Jun. 2009, 18:10 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | mijn zesjaar durende dagdagelijkse ervaring als beheerder van mailservers op diverse netwerken is net het omgekeerde.... mensen versturen mails en peizen daarmee dat ze rap geholpen gaan zijn terwijl de mensen die de mail zien binnenkomen meestal de mail wel lezen, maar dan vergeten (al dan niet met "") van er iets mee te doen...
maar bon, elk zijn gedacht eh  |
IK KOM EEN BOCHTENSTAGE VOLGEN BIJ ulder
ge moogt wel eens laten weten hoe ik die VZW moet vergoeden
 |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Vr, 12 Jun. 2009, 19:14 Onderwerp: |
|
|
diskeletlietje schreef: |
IK KOM EEN BOCHTENSTAGE VOLGEN BIJ ulder
ge moogt wel eens laten weten hoe ik die VZW moet vergoeden
 |
Rustig rustig
Allez, omdat ge zo persé rap van uw geld afwilt, kijkt nekeer in uwe mailbox ... _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 22:42 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: |
En daar begint het al : veel eigenaars hebben dat document nog niet eens van hun dealer gekregen, laat staan dat de meeste 2de of 3de hands eigenaars dat nog hebben... |
Idd, ik wou net ook eventjes checken hoe het zit met de mijne maar loop daar ook vast :(.
Had een mail gestuurd naar de dealer waar ie ooit gekocht is. Volgens de verkoopsadvertentie is het een 2004 ingeschreven in 2005 en zijn alle aanbevolen modificaties uitgevoerd (zie link hieronder).
Volgens dealer is het een 2005 en was dus alles al in orde.
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=2269&start=0
Wie is hier mis (wil het woordje liegen niet gebruiken...). _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 22:45 Onderwerp: |
|
|
Btw, van Desmet in Waregem nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag ivm de mods die nog uitgevoerd moeten worden op de moto waarvoor ik interesse had.
Is ondertss al bijna 3 weken .
Is voor mij al een reden om er niet te gaan. Doet blijkbaar geen moeite voor potentiële klanten, dus ik ga ook de moeite niet om naar ginder te gaan . _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

|
Geplaatst: Do, 18 Jun. 2009, 23:13 Onderwerp: |
|
|
TRX schreef: | Btw, van Desmet in Waregem nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag ivm de mods die nog uitgevoerd moeten worden op de moto waarvoor ik interesse had.
Is ondertss al bijna 3 weken .
Is voor mij al een reden om er niet te gaan. Doet blijkbaar geen moeite voor potentiële klanten, dus ik ga ook de moeite niet om naar ginder te gaan . |
Je had dus effenaf nog een antwoord verwacht? Hoe naîef kan je zijn?
Belachlijk kortzichtige reaktie die ik niet van je gewend ben. Ben jij altijd zo absurd hard als iemand eens een steek laat vallen? Heb jij nog nooit in je leven een fout gemaakt?
We zullen de dieperliggende aspecten van deze kwestie eens bespreken in Roemenië.  _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Vr, 19 Jun. 2009, 22:46 Onderwerp: |
|
|
Idd, ben mss naief...
Hautekiet doet tenminste moeite om te antwoorden .
Zal eens informeren voor prijzen van KTM onderdelen, ne keer zien hoe snel ze dan reageren (bij Hautekiet binnen de 8 minuten ). _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
|