lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

niet werkende achterrem 950 smr
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peet

BerichtGeplaatst: Za, 9 Mei. 2009, 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had de banden even (ivm financien) via een internetside besteld en wilde ze in 1e instantie bij een andere zaak eronder laten zetten. Ik heb aan de KTM-dealer gevraagd of het evt bij deze reparatie meegedaan kon worden. Normaal gesproken was hij er niet weg van, maar wilde ze er toch wel onder zetten om me te matsen. Ik had het liever andersom gewild, dat de remcylinder garantiewerk was.
Ik zal van de week de importeur gaan bellen en hier nog een berichtje aan wagen.

groeten

Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Mei. 2009, 16:52    Onderwerp: Reageer met quote

Niet werkende remcylinder, moet normaalgezien, binnene de garantietermijn (onder de garantievoorwaarden) gewoon onder garantie vervangen worden.

Dat geld natuurlijk niet als er 'iets' anders aan de hand is... zoals er op vallen, verkeerd onderhoud etcetc... maar daar kunnen wij hier niks van zien he.

peet

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hopi, ik zou er nog even op terug komen.
Nadat ik de importeur over de kwestie gebeld had, zou men het uitzoeken.
Mijn motor was nog net 4 dagen in de garantie namelijk.
Ik ben vandaag terug gebeld door de importeur, nadat deze contact had gehad met de KTM-dealer. Het valt nog gewoon onder de garantie en aangezien ik zeer binnenkort een afspraak maak voor mijn 15000 km-beurt, brengt men dit bedrag hierop in mindering.
Zo heeft men de zaak toch nog netjes afgehandeld en ben ik weer een tevreden mens.

Ik had tevens aan de importeur gevraagd, waarom ik destijds ( 2 maanden voor het verstrijken van de 2 jaar garantie) geen brief had gehad voor de mogelijkheid om de garantie te verlengen.
Het bleek dat ze alleen de eigenaren van de Nederlands geleverde motorfietsen een brief hadden gestuurd.
Zo zie je dat een motorfiets importeren ook weer een nadeel heeft.

groeten,

Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: