Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
BJ
|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 20:01 Onderwerp: |
|
|
Duccer schreef: | iemand zin om een foto te nemen van de inhoud? volgens mij mis ik een aantal dingen.... | De inhoud voor of na het ontmannen van Dirk? _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 23:12 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | dirk pauwels schreef: | Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies....en begin maar al te oefenen met Stella's of Jupkes Ik oefen al 43 jaar, met de papfles meegekregen
PS: in een eerdere post had ik wel al ergens melding gemaakt dat dat tooltje prima werkt om een fleske te openen, dus het is al in gebruik zenne, vroeg me alleen af of het nog een andere functie had |
heineken is wel veel groter dan stella en jupiler te samen denk je niet
en laat dat nu net uit Nederland komen
alle goede dingen komen uit Nederland net als dit FORUM
Maar een kouwe hoegaarden is zeker nie slecht  |
Groter is niet altijd beter.....  _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 23:15 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | mr wheely schreef: | dirk pauwels schreef: | Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies....en begin maar al te oefenen met Stella's of Jupkes Ik oefen al 43 jaar, met de papfles meegekregen
PS: in een eerdere post had ik wel al ergens melding gemaakt dat dat tooltje prima werkt om een fleske te openen, dus het is al in gebruik zenne, vroeg me alleen af of het nog een andere functie had |
heineken is wel veel groter dan stella en jupiler te samen denk je niet
en laat dat nu net uit Nederland komen
alle goede dingen komen uit Nederland net als dit FORUM
Maar een kouwe hoegaarden is zeker nie slecht  |
Groter is niet altijd beter.....  |
das ook waar  |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 23:16 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | Duccer schreef: | iemand zin om een foto te nemen van de inhoud? volgens mij mis ik een aantal dingen.... | De inhoud voor of na het ontmannen van Dirk? |
Ik zou wel graag mijn mannelijkheid behouden he gasten, kheb da nog nodig......al was het maar om hollands bier uit te plassen  _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 0:38 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | Duccer schreef: | iemand zin om een foto te nemen van de inhoud? volgens mij mis ik een aantal dingen.... | De inhoud voor of na het ontmannen van Dirk? |
erm ik had het over ontknapen... Maar goed waar het hart van vol is.
Enne Dirk heb je plek voor slapers? _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 10:35 Onderwerp: |
|
|
oh boy
ik had het nog over het originele onderwerp van dit topic... de ktm werktuigset  _________________ KTM 990 Supermoto T |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 12:40 Onderwerp: |
|
|
roflastc schreef: | BJ schreef: | Duccer schreef: | iemand zin om een foto te nemen van de inhoud? volgens mij mis ik een aantal dingen.... | De inhoud voor of na het ontmannen van Dirk? |
Enne Dirk heb je plek voor slapers? | Hahahaha, sorry de subtiliteit ontging me even, ik bedoelde ontknapen.  _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 19:15 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies.... |
oranjeboom=interbrew=is belgisch=ook groter dan heineken
vind alle bier uilezeik, leuk als dorstlesser verder niet, maar ben dan ook niet zo'n drinker |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Di, 28 Apr. 2009, 22:42 Onderwerp: |
|
|
roflastc schreef: | BJ schreef: | Duccer schreef: | iemand zin om een foto te nemen van de inhoud? volgens mij mis ik een aantal dingen.... | De inhoud voor of na het ontmannen van Dirk? |
Enne Dirk heb je plek voor slapers? |
Plek maken hé, de buren vinden het vast niet erg om over een paar slapende bikers in de hal te stappen
Ik woon nogal klein, iets groter dan de gemiddelde kleerkast eigenlijk, anders zou er geen KTM meer afkunnen hé  _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 0:36 Onderwerp: |
|
|
burgerking schreef: | dirk pauwels schreef: | Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies.... |
vind alle bier uilezeik, leuk als dorstlesser verder niet, maar ben dan ook niet zo'n drinker |
ik lees het al burgerking
interbrew bestaat helemaal niet meer
btw heineken is een bier merk en interbrew (inbev) niet. |
|
Naar boven |
|
 |
BikeBrother

|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 8:26 Onderwerp: |
|
|
is dit nou een motorforum of een bierforum.....?  _________________ KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018
www.bikebrothers.nl
Ride your Dreams |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 8:32 Onderwerp: |
|
|
BikeBrother schreef: | is dit nou een motorforum of een bierforum.....?  |
nou ja, het heet hier niet voor niets "cafe"
Op het adventure riders forum wordt trouwens ook niet alleen maar over motorfietsen gekletst http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=448497&highlight=toxic+britney _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 9:13 Onderwerp: |
|
|
het begint hier idd wel een echt cafe te lijken
alleen maar goed hoor!!, maar een 1000 pagina's lange thread met popsterplaatjes hoeft ook weer niet... maak daar maar een ander forum mee vol  _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 9:41 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | het begint hier idd wel een echt cafe te lijken
alleen maar goed hoor!!, maar een 1000 pagina's lange thread met popsterplaatjes hoeft ook weer niet... maak daar maar een ander forum mee vol  |
nou, 99% is daar geen popster hoor, maar ze hebben wel andere kwaliteiten  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 10:48 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | burgerking schreef: | dirk pauwels schreef: | Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies.... |
ik lees het al burgerking
interbrew bestaat helemaal niet meer
btw heineken is een bier merk en interbrew (inbev) niet. |
och what's in a name......ik ben 10 jaar lang iedere dag langs het hoofdkantoor (vroegere oranjeboom brouwerij) van interbrew-inbev in Breda gefietst en dan merk je zulke dingen niet meer  |
|
Naar boven |
|
 |
|