lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

The Motorcycle Company stopt!
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Nov. 2008, 23:24    Onderwerp: Reageer met quote

arjen schreef:
Ik bestel alles bij sommer. Mailtje of telefoontje is genoeg en het wordt de volgende dag bij mij op het werk bezorgt. Prima service. Sommer is de beste KTM dealer van Nederland... Meestal alles op voorraad, ook incourante dingen. En de prijs? So what? Ook daar krijg je een beetje korting als je wat meerdere delen gelijktijdig besteld.


Sommer beste ktm dealer van Nederland ??????
nu weet ik dat de grenzen weg zijn maar het blijven duitsers rifle laugh laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jurki



Geregistreerd op: 6-7-2007
Berichten: 75

BerichtGeplaatst: Di, 2 Dec. 2008, 22:18    Onderwerp: Reageer met quote

Daan schreef:
Ik ken fred redelijk goed, (runt MC Aad), die krijgt al kippevel als je met een enduro bij hem aankomt, doet liever alleen crossers.

MC Aad is wel ktm dealer, maar eigenlijk helemaal gek van yamaha,
daar is ook de meeste kennis van in huis wink3

Ik rij niet voor niets telkens naar brouwer op en neer, terwijl aad zo dicht in de buurt zit, alhoewel ik er graag kom, (al 25 jaar) bv voor crosskleding, olie en dat soort dingetjes wink3
Kon er voor m'n 660 SMC altijd wel een oliefilter ed, zeg verbruiksartikelen, halen. Oké, moesten besteld worden, maar werd wel geleverd. Voor het grotere onderhoudswerk/materiaal zou ik idd naar een "straat" dealer gaan.
Ga MC Aad wel eens vragen, want ook ik zal naar een andere dealer op zoek moeten. Misschien toch maar weer Brouwer waar ik ooit mijn groene KTM Duke gekocht heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif