Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
StevenD

|
Geplaatst: Vr, 26 Mrt. 2010, 21:10 Onderwerp: gezocht: Aqualine tank voor Adventure. |
|
|
Hoi All,
Ik ga over een maandje voor een sahara tripje naar het zuiden. Ik heb verschillende 750km etappes zonder brandsof en kom dus een beetje in de knoei met mijn range!
Heeft iemand nog zo'n setje staan, gebruikt voor een reis en nu niet echt meer nodig?
De kans is vast niet groot, maar niet geschoten.. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Za, 27 Mrt. 2010, 0:07 Onderwerp: |
|
|
verschillende 750 km etappes??? Waar trek je naartoe dan? Beetje curieus waar dat wel is... _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
rene+adventure

|
Geplaatst: Za, 27 Mrt. 2010, 8:19 Onderwerp: tanks |
|
|
Steven.
Er is ergens een bedrijf welke ze voor 1000 euro verkoopt.
Is weer 500-600 euro minder dan andere bedrijven.
(Volgens mij had Demito ze daar gekocht)
Ik heb ze nog nooit 2e hands zien staan, dus wat dat betreft denk ik inderdaad dat de kans klein is.
Maar 750 km in de zand zal ook nog te ver zijn voor de grote tanks. Dus je hebt wel een uitdaging, denk ik. _________________ You once life forever, ride the KTM adventure |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 28 Mrt. 2010, 21:42 Onderwerp: |
|
|
Ik houd wel van een uitdaging
Bestemming Algeria.
Tja, 1000 euro is al een betere prijs, maar ik denk niet dat ik ze buiten deze trip nog snel nodig heb, dus vind het best zonde om ze nieuw aan te schaffen.
Liever 2e hands, en na de trip weer in de verkoop!
Heb ooit een setje voorbij zien komen, maar dat is een keer in de 2/3 jaar dat ze al op de markt zijn! _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
FredW
|
Geplaatst: Zo, 28 Mrt. 2010, 22:42 Onderwerp: |
|
|
Grens Marokko-Algerije is toe? |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Ma, 29 Mrt. 2010, 13:29 Onderwerp: |
|
|
is toe? google translate kan er niets mee... _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
Bongo
|
Geplaatst: Ma, 29 Mrt. 2010, 15:05 Onderwerp: |
|
|
"toe" is Belgisch voor "gesloten". |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Ma, 29 Mrt. 2010, 15:09 Onderwerp: Re: gezocht: Aqualine tank voor Adventure. |
|
|
StevenD schreef: | Hoi All,
Ik ga over een maandje voor een sahara tripje naar het zuiden. Ik heb verschillende 750km etappes zonder brandsof en kom dus een beetje in de knoei met mijn range!
Heeft iemand nog zo'n setje staan, gebruikt voor een reis en nu niet echt meer nodig?
De kans is vast niet groot, maar niet geschoten.. |
Ik heb ze "betaald" bij allroadshop.nl maar dat is ondertussen ook al meer dan 2,5 maand geleden. Nog geen tanks gezien...
Ik heb ook een beetje vragen bij je trip. Verschillende 750 km trips? Wat ik alvast zou doen is een jerry can benzine meegeven aan de gids die je verplicht bent te betalen in Algerije. Je kan/mag toch niet alleen dat land door. Als je alleen reist betekent dit een meer dan substantiele budgetpost. $$$!
En idd: grens Marokko - Algerije is potdicht. _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Ma, 29 Mrt. 2010, 16:36 Onderwerp: |
|
|
jullie hoeven me niet te vertellen van de grens die dicht zit. Ook de eissen wat security en gidsen betreft ben ik echt wel van op de hoogte. De ontheffing om alleen te rijden zit ook al in me zak, daar vraag ik allemaal niet om.
Back on track:
Ik zoek long range tanks, iemand? _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Ma, 29 Mrt. 2010, 17:36 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | jullie hoeven me niet te vertellen van de grens die dicht zit. Ook de eissen wat security en gidsen betreft ben ik echt wel van op de hoogte. De ontheffing om alleen te rijden zit ook al in me zak, daar vraag ik allemaal niet om.
Back on track:
Ik zoek long range tanks, iemand? |
Oei oei, sorry voor de interesse hoor. Ik was gewoon benieuwd  _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Jos van Vliet
|
Geplaatst: Ma, 29 Mrt. 2010, 20:56 Onderwerp: |
|
|
Hoi Steven,
Is dat de enige plaats waar je benzine gaat vervoeren (aan de voorkant neem ik aan dus)? Ik heb eens naar mijn adventure zitten kijken, aangezien ik maar 1 uitlaat heb weet ik wel een betere plaats voor wat extra liters... Zou je daar een tank van een liter of 10 niet kunnen plaatsen? Moet je wel iemand weten te vinden die daar zelf een tank voor kan lassen uit bv aluminium, maar dat heb ik wel eens gezien op het ARM forum (voor een BMW meen ik). Mag je mijn uitlaat wel even lenen hoor!
o ja, ik wil nu eindelijk wel een keer een foto zien van die motor van jou!
groeten,
Jos _________________ Husqvarna 701
Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03 |
|
Naar boven |
|
 |
Bongo
|
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 9:42 Onderwerp: |
|
|
Daar heb ik helaas de tijd allemaal niet meer voor
Jos, bedankt voor je aanbod, maar mijn nieuwe moto heeft ook een enkel uitlaatje hoor Laag in het midden blijft toch ideaal, helemaal met bagage achterop.
Daarbij heb ik die lege ruimte niet meer waar ooit een uitlaat zat omdat de achterkant veel smaller is door mijn enduro subframe/plaatwerk. _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
Jos van Vliet
|
Geplaatst: Di, 30 Mrt. 2010, 20:19 Onderwerp: |
|
|
OK, maar dan wil ik nog eindelijk een keer een foto!!!!  _________________ Husqvarna 701
Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03 |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Wo, 31 Mrt. 2010, 15:49 Onderwerp: |
|
|
Ik heb niet een foto gevonden van de laatste rit, wel 2 waar ik even een husaberg uitlaat op diezelfde rit! Issie zo snel dat ie gewoon niet op de foto komt??? Op reis zal ik zeeeker foto's maken jos!
Heeft iemand misschien zo'n setje tanks die hij wel kan missen voor een paar weekjes? Dan wil ik ze ook best huren  _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
|