Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rob Motard
Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 837 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Za, 13 Nov. 2010, 17:34 Onderwerp: |
|
|
Hallo allemaal de kogel is door de kerk de rit gaat door op zatezrdag 27 nov 2010!!!
wie mee wil stuur even een prive bericht naar me dan stuur ik een paar dagen op voorhand de locatie door. niet dat we daar niet rustig kunnen rijden maar bij wet is het verboden ( net zo als overal) Ik heb er nog nooit problemen gehad maar beter veilig spelen he.
_________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
|
demito
|
Geplaatst: Za, 13 Nov. 2010, 20:34 Onderwerp: |
|
|
Spijtig, ik heb mijn kindjes dat weekend. Anders was ik er zeker bij geweest.
_________________ Husqvarna 701 enduro
|
|
Naar boven |
|
|
Rob Motard
Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 837 Woonplaats: voorshoven (neeroeteren)
|
Geplaatst: Za, 13 Nov. 2010, 21:53 Onderwerp: |
|
|
demito schreef: | Spijtig, ik heb mijn kindjes dat weekend. Anders was ik er zeker bij geweest. |
Andere keer makker tis de bedoeling dat we da vaker gaan doen dus.
trouwens ferme fotokes van de vakantie
_________________ Waar een wil is, is een weg... En waar geen weg meer is, is een KTM Adventure |
|
Naar boven |
|
|
harie
|
Geplaatst: Zo, 14 Nov. 2010, 12:18 Onderwerp: |
|
|
Ja, dat was een zware kogel....... Gaat mij niet lukken die dag. Ga met me.n dochter naar de goedheiligman bij ons op het werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Rob Motard
|
Geplaatst: Zo, 14 Nov. 2010, 13:35 Onderwerp: |
|
|
harie schreef: | Ja, dat was een zware kogel....... Gaat mij niet lukken die dag. Ga met me.n dochter naar de goedheiligman bij ons op het werk. |
Andere keer he. Er komen nog wel van die dagen.
|
Naar boven |
|
|
Rob Motard
|
Geplaatst: Ma, 15 Nov. 2010, 18:25 Onderwerp: |
|
|
Even om dit weer boven aan te zetten.
Hallo allemaal de kogel is door de kerk de rit gaat door op zatezrdag 27 nov 2010!!!
wie mee wil stuur even een prive bericht naar me dan stuur ik een paar dagen op voorhand de locatie door. niet dat we daar niet rustig kunnen rijden maar bij wet is het verboden ( net zo als overal) Ik heb er nog nooit problemen gehad maar beter veilig spelen he.
|
Naar boven |
|
|
-Wim--
|
Geplaatst: Di, 16 Nov. 2010, 8:38 Onderwerp: |
|
|
Hey Rob,
Als die rit niet te technisch is mag je me voorlopig op je lijstje zetten. Ik kan het echter maar een paar dagen vooraf met zekerheid bevestigen.
Wim
|
|
Naar boven |
|
|
Rob Motard
|
Geplaatst: Di, 16 Nov. 2010, 12:25 Onderwerp: |
|
|
-Wim-- schreef: | Hey Rob,
Als die rit niet te technisch is mag je me voorlopig op je lijstje zetten. Ik kan het echter maar een paar dagen vooraf met zekerheid bevestigen.
Wim |
op deze plek kan zeer technisch en zeer beginnend gereden worden. ik neem ook kegels mee om oefeningen uit te zetten. vanaf nul tot... u vraagt wij draaien hihi
|
Naar boven |
|
|
Rob Motard
|
Geplaatst: Vr, 19 Nov. 2010, 21:27 Onderwerp: |
|
|
lijste met deelnemers staat in de 1ste post. mss nog mensen die mee willen??? stuur maar een Pb
|
Naar boven |
|
|
hanske
|
Geplaatst: Wo, 24 Nov. 2010, 3:39 Onderwerp: |
|
|
Ik rij zelf een SM en zal er uiteraard niet bij zijn maar wij kijken natuurlijk graag uit naar de foto's..................
Veel plezier Zaterdag.
|
|
Naar boven |
|
|
oli
|
Geplaatst: Wo, 24 Nov. 2010, 15:12 Onderwerp: |
|
|
Spijtig, had graag meegereden maar ik sta dit weekend met de nacht
Have fun!!!
_________________ KTM 990 Adventure '07 |
|
Naar boven |
|
|
-Wim--
|
Geplaatst: Wo, 24 Nov. 2010, 23:15 Onderwerp: |
|
|
Hey Rob,
Helaas moet ik afhaken wegens te veel werk nu zaterdag. Ik hou me in elk geval aanbevolen moest je in het voorjaar die rit nog eens willen rijden.
Groeten,
Wim
|
|
Naar boven |
|
|
koen warnar
|
Geplaatst: Za, 27 Nov. 2010, 14:59 Onderwerp: |
|
|
Rob,
Bedankt, was weer een extra demensie zal ik zeggen.
Erg leuk om te doen, maar beter met een lichtere machine. Weer wat geleerd.
Gr Koen
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
|
Rob Motard
|
Geplaatst: Za, 27 Nov. 2010, 19:59 Onderwerp: |
|
|
het was leuk heb er ook van genoten. wel nog ne flinke steen tussen wiel en kader gehad.
ben heel benieuwd naar de fotos van rene
|
Naar boven |
|
|
rene+adventure
|
|
Naar boven |
|
|
|