Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jos van Vliet
|
Geplaatst: Vr, 10 Okt. 2014, 0:24 Onderwerp: |
|
|
Blokkie schreef: | mr wheely schreef: | ... voor te reizen lijkt het me een leuk fietsje... | Dat is psies waar ze hem voor hebben gemaakt. Een reisfiets met een avontuurlijk sausje. Net als al die andere ADV bikes.
|
Als die markt zo groot is zou KTM ook gek zijn als ze die lieten liggen. Vind deze wel mooi, knipperlichten in de tank weg gewerkt ziet er goed uit. _________________ Husqvarna 701
Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03 |
|
Naar boven |
|
|
Roeligan
Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Vr, 10 Okt. 2014, 14:23 Onderwerp: |
|
|
Jos van Vliet schreef: | Blokkie schreef: | mr wheely schreef: | ... voor te reizen lijkt het me een leuk fietsje... | Dat is psies waar ze hem voor hebben gemaakt. Een reisfiets met een avontuurlijk sausje. Net als al die andere ADV bikes.
|
Als die markt zo groot is zou KTM ook gek zijn als ze die lieten liggen. Vind deze wel mooi, knipperlichten in de tank weg gewerkt ziet er goed uit. |
Zijn cornering lights volgens mij, knipperlichten nog altijd op 'dezelfde' plaats als vanouds... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
|
PHS
|
Geplaatst: Za, 8 Nov. 2014, 17:01 Onderwerp: |
|
|
Blokkie schreef: | mr wheely schreef: | ... voor te reizen lijkt het me een leuk fietsje... | Dat is psies waar ze hem voor hebben gemaakt. Een reisfiets met een avontuurlijk sausje. Net als al die andere ADV bikes.
Ik noemde de GS altijd de X5 onder de motorfietsen. Groot, ruim en comfortabel leuk voor lange reizen op de weg.
Blokkie |
En een beetje gravel..... _________________ ex. KTM 950 Adventure 2005 |
|
Naar boven |
|
|
|