Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Flatslide
Geregistreerd op: 1-9-2005 Berichten: 332 Woonplaats: Pillegom
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 16:17 Onderwerp: |
|
|
Dat klopt, maar ze gaan het eerst zelf maar oplossen(onder garantie ) _________________ Dr Zeuss's Bike |
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 16:52 Onderwerp: |
|
|
[quote="Flatslide"]Inderdaad, afstellen op gehoor werkt prima als je geen co meter hebt, voor het mooie moet je eerst synchroniseren en dan Co% afstellen.
Dit is inderdaad altijd beter
er bestaan inderdaad van die mooie schroevendraaiers met een haakse overbrening erin, daar moet t wel mee lukken...
Zou best kunnen dat je gelijk hebt maar in het handboek staat dat je ze moet demonteren om CO af te kunnen stellen. Lijkt me wel een beetje vreemd dat ze dan niet zeggen dat het wel kan met een speciaal stukje gereedschap (Haakse schroevendraaier)
Ik hoop dat je gelijk hebt, scheelt een boel arbeidsloon.
Groet Johan |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 21:07 Onderwerp: |
|
|
[quote="Johan"] Flatslide schreef: | Inderdaad, afstellen op gehoor werkt prima als je geen co meter hebt, voor het mooie moet je eerst synchroniseren en dan Co% afstellen.
Dit is inderdaad altijd beter
er bestaan inderdaad van die mooie schroevendraaiers met een haakse overbrening erin, daar moet t wel mee lukken...
Zou best kunnen dat je gelijk hebt maar in het handboek staat dat je ze moet demonteren om CO af te kunnen stellen. Lijkt me wel een beetje vreemd dat ze dan niet zeggen dat het wel kan met een speciaal stukje gereedschap (Haakse schroevendraaier)
Ik hoop dat je gelijk hebt, scheelt een boel arbeidsloon.
Groet Johan |
Ik heb ff op de site van sommer gesnuffeld. als je daar de Sommer Special download, en dan kijkt bij vergaser 950 adv.
Daar wordt uitgelegd hoe het moet, (foto's erbij)
Er is dus een speciaal gereedschap waarmee het kan zonder de carb's uit te bouwen.
Ik weet niet of sommer dat gereedschap ook verkoopt.
Ik pieker er niet over om daar zelf aan te rommelen,
dat doen ze maar lekker met de grote beurt.
Maarja, dan moet het wel goed gebeuren natuurlijk.
Die van mij loopt in ieder geval als een tierelier
Sommer lufi/Akra's/ EPC verwijderd/SAS verwijderd,
en in onderhoud bij een "echte"dealer
Daan |
|
Naar boven |
|
|
Bongo Gast
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 22:06 Onderwerp: |
|
|
Daan,
Vertel het nou nog eens één keer......................alsjeblieft, alsjeblieft?
Wie is de beste dealer van NL (en een beetje Duitsland, t/m Oberhausen)?
We hebben een B, we hebben een ...................... |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 22:39 Onderwerp: |
|
|
Bongo schreef: | Daan,
Vertel het nou nog eens één keer......................alsjeblieft, alsjeblieft?
Wie is de beste dealer van NL (en een beetje Duitsland, t/m Oberhausen)?
We hebben een B, we hebben een ...................... |
Nee, nee ik zeg het niet meer,
Maar ik ben er voor mezelf toch nog steeds van overtuigd.
Ervaring heeft geleerd (ben al aan m'n zevende KTM bezig).
Maar je hebt gelijk Edwin, wellicht zijn er ook nog andere goede dealers
(ik draaf soms een beetje door).
Daan |
|
Naar boven |
|
|
Johan
Geregistreerd op: 28-2-2005 Berichten: 544 Woonplaats: Hengelo (ov)
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 22:45 Onderwerp: |
|
|
Hoi Daan
Dat was een mooie tip van die Sommer special altijd langs of overheen gekeken.
Hier heb ik denk ik wel iets aan, ga eens kijken of ik dat speciale stukje gereedschap zelf kan maken lijkt me leuk
Groet Johan |
|
Naar boven |
|
|
Bongo Gast
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 22:47 Onderwerp: |
|
|
Nou, nee, je draaft helemaal niet door, integendeel, ik ben langzaam-maar-zeker ernstig overtuigd dat ook ik maar eens richting Z............. moet voor het onderhoud aan mijn LC8.
Ik heb mijn LC8 bij M2000 in onderhoud, maar baal er een beetje van dat de shimmy rond 80 km/uur (bij "stuur loslaten") er niet goed uit te halen valt (heb inmiddels zelfs een nieuwe Exel-voorvelg). Krijg dan de opmerking "moet je je stuur maar niet loslaten". Tja.......
Eerstvolgende actie: nieuwe banden.
Ben ik inmiddels off-topic?
groetjes, Edwin |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Do, 15 Dec. 2005, 23:25 Onderwerp: |
|
|
Heb hetzelfde probleem gehad,alles geprobeerd, als laatste een nieuwe voorband erop en het probleem was bij mij over !
Deze voorband zit er inmiddels ook al weer een 9000km op ! _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Flatslide
Geregistreerd op: 1-9-2005 Berichten: 332 Woonplaats: Pillegom
|
Geplaatst: Vr, 16 Dec. 2005, 8:12 Onderwerp: |
|
|
volgens mij verkopen ze die ook bij de beter automaterialen zaak, en is het merk Bluepoint. _________________ Dr Zeuss's Bike |
|
Naar boven |
|
|
StevenD
Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2672 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Vr, 16 Dec. 2005, 12:28 Onderwerp: |
|
|
Fred, die snap ik niet..
Hij lijkt echt heel gevoelig voor de voorband idd. Mijne heeft er ook last van tussen de 60 en 80. Dat is ook precies de snelhijd waar hij in het zand mee gaat shaken, dus de motor heeft daar gewoon ook een, tja hoe zeg je dat.. slecht misschien, punt in het frame.
Stuurdemper zou ook op de weg dus best handig kunnen zijn op het ding, helaas zijn die krengen zo duur! _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
|
burgerking
Geregistreerd op: 4-9-2005 Berichten: 420
|
Geplaatst: Zo, 9 Jul. 2006, 19:10 Onderwerp: |
|
|
Grappig, merk net dat mijn post hier verwijderd is....kennelijk mogen bepaalde personen wel 'slimme' opmerkingen plaatsen maar mag je daar niets van zeggen....
Mijn vermoeden was overigens wel gegrond, ding slaat zeker niet alleen af bij stationair lopen....tenzij jullie LC8''s allemaal 170 km/u lopen bij stationair draaien
Met 170 op een bocht afkomen en in de bocht merken dat er geen power meer is bij uit acceleren is niet echt prettig, toch iets om in de gaten te houden want in een (krappe) bocht tot de ontdekking komen dat er geen paarden meer zijn kan heel vervelend zijn.... |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6734 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Zo, 9 Jul. 2006, 20:43 Onderwerp: |
|
|
Sorry maar:
- Ik gooi niet zomaar berichten weg! zonder dat je een PB krijgt waarom enzo. Als dat gebeurd zijn ze verplaatst naar de Verwijderde berichten en kan je ze daar terugvinden.
uitzonderingen:
- postingen van Gasten; sorry moet je je maar inloggen! (Gasten kunnen nu hier niet meer posten)
- dubbele postings (gebeurd nog al eens)
- direkte persoonlijke aantijgingen e.d.: maar dan krijg je altijd een pbtje.
Wat ik wel doe:
- offtopic berichten AFSPLITSEN naar nieuwe topics, zodat je daar ONTOPIC verder kan. Dat is een normale forumprocedure.
ok, aub ontopic verder, of een nieuw topic maken
grts _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
|