lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

utrecht
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dee dee dirk



Geregistreerd op: 26-10-2006
Berichten: 172
Woonplaats: heerhugowaard

BerichtGeplaatst: Do, 1 Mrt. 2007, 11:06    Onderwerp: Reageer met quote

ATAK schreef:
En Dirk hebben er al mensen een bod gedaan? Hij is nu zeker het dubbele waard wideeyed . Altijd binnen zetten nu !!!!

Ad

Nog geen boden, maar wel veel afgunstige blikken dozey
De bike trok wel alle aandacht op de KTM stand. Er kwamen al vragen of het een nieuwe -R- uitvoering was. Op een gegeven moment hebben we hem maar achter het lint gezet, om nieuwsgierige mensen (op gaan zitten, aanraken etc.) er van weg te houden. Red bull vond het in ieder geval een mooi reclameobject. tongue3

_________________
lc 4, lc 8, lc 16??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2665
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Do, 1 Mrt. 2007, 13:45    Onderwerp: Reageer met quote

2thumbsup Wouwww!! Die kappies moeten in de vitrine, alleen monteren als je een poser ritje gaat maken! Smile
Mooi man! Hoe kwam hij nou zo op het podia terecht?

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
dee dee dirk



Geregistreerd op: 26-10-2006
Berichten: 172
Woonplaats: heerhugowaard

BerichtGeplaatst: Do, 1 Mrt. 2007, 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

StevenD schreef:
2thumbsup Wouwww!! Die kappies moeten in de vitrine, alleen monteren als je een poser ritje gaat maken! Smile
Mooi man! Hoe kwam hij nou zo op het podia terecht?

Was vrijdag op de beurs. Ging aan het einde van de avond meedoen aan de prijsvraag waar je een clinic kon winnen met Frans Verhoeven. Daar raakte ik aan de praat met een paar KTM babes, die vertelde mij dat CYRIL zondag langs zou komen. Hierop zei ik dat ik dan wel mijn motor wilde laten signeren. idea2 Door hun werd ik naar de KTM vertegenwoordiger in de showtruck gestuurd. Via hem naar de organisatie gegaan, om het met hun te regelen. Er was echter nog geen sprake van een optreden of zo. Gewoon mijn motor meenemen naar de beurs, achter de truck zetten, en dan een handtekening erop. smug
Toen ik echter op zondag naar binnen kwam en de KTM crew mijn bike zag (bestickerd en gepoetst tongue ) kregen we al snel het idee om met de machine wat te doen. Eerst zou CYRIL er mee op het podium rijden, later werd het Frans (CYRIL moest natuurlijk op een echte DAKAR) Ik mocht de hele dag samen met Jeroen te gast zijn (hierdoor veel DAKAR mannen en vrouw gesproken). Toen de show echter startte werd ik door die omroeper het podium op gepraat en stond ik dus tussen die dakar mannen. worried2



25022007039.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  51.35 KB
 Weergegeven:  4732 keer

25022007039.jpg



_________________
lc 4, lc 8, lc 16??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peter



Geregistreerd op: 22-10-2006
Berichten: 248
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Mrt. 2007, 11:44    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik zo de foto's zie heb je het ook wel verdiend. wideeyed thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dee dee dirk



Geregistreerd op: 26-10-2006
Berichten: 172
Woonplaats: heerhugowaard

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Mrt. 2007, 20:13    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:


...Ik ga Albert maar eens bellen of mijn 990S 2007 al binnen is gekomen, kan hij hem klaar voor afleveren gaan maken, begint nu wel weer te kriebelen en heb al lang genoeg gewacht.

Smile Smile

Welke wordt het? een S of een "normale"
p.s. heb laatst jouw oude dashboard meegenomen om een 2610 op te zetten tongue3 Zo zie je maar weer dat alles weer bij elkaar komt. kiss

_________________
lc 4, lc 8, lc 16??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Mrt. 2007, 20:25    Onderwerp: Reageer met quote

Dirk,

Natuurlijk een 990 S,....blauw is de mooiste, vindt het wel jammer dat de 2007 geen ABS mogelijkheid heeft.

Ik ben vanmiddag bij Albert geweest, en hij komt over 2 weekjes pas uit Oostenrijk,...zijn laat die 990 s versie's dit jaar.

Het dashbordje wat je hebt is niet van mij, deze ligt bij mij thuis, en komt weer op de nieuwe bike, jij hebt degene van het zusje van mijn oude motor (eindigd op 61).

Als jij dan mijn 990 S weer koopt over 2 jaar, krijg je er weer een niet gebruikt nieuw dashbordje erop en neem ik de oude weer mee wacko




_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 3 Mrt. 2007, 8:07    Onderwerp: Reageer met quote

Ben benieuwd wat je van de injectie vindt Theo!! laugh

Ben ook benieuwd naar de koppelingnemer,
die heeft geloof ik nl een ander bestelnr als van de 950!

Zou die gemodificeerd zijn???

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 3 Mrt. 2007, 10:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ook benieuwd,...ik heb er op gereden op een off-roadparcourtje bij de InterMot in Köln, en vondt het toen ff helemaal niets ! thumbsdown

Albert zet er gelijk Akra's onder met andere mapping, ...ga er van uit dat hij er van opknapt !

Later misschien maar met de powercommander in de weer.

Koppelingcylinder ander nummer???, .........laten we het hopen,...krijg al weer last van trauma's wacko

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif