lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Orange day

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tjaffel



Geregistreerd op: 7-12-2004
Berichten: 120
Woonplaats: Ten Boer

BerichtGeplaatst: Di, 15 Mrt. 2005, 19:15    Onderwerp: Orange day Reageer met quote

Las in Moto73 een advertentie over de Orange day komende zaterdag. Staat in dat je bij de deelnemende dealers een proefrit kunt maken wideeyed op de nieuwe 950 Adventure wink3 .

Ben benieuwd wie de deelnemende dealers zijn, iemand enig idee......
Hier in het Hoge Noorden is er maar eentje undecided , zit in Veendam dacht ik.

_________________
Gerrit smiley


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Di, 15 Mrt. 2005, 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

Verdere dealers zijn zover ik weet: Motor2000-Heinkenszand, De Ruyter-Utrecht,Paashuis- Lichtenvoorde en Veendam

Reinier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
wilfred



Geregistreerd op: 9-2-2005
Berichten: 221

BerichtGeplaatst: Do, 17 Mrt. 2005, 0:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ga zaterdag in ieder geval even bij de Ruiter kijken. Neem meteen een collega mee met een BMW gs. Eens kijken of die overstag gaat. Gaan er nog meer die kant op? Misschien tot ziens dan.

groet Wilfred
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Do, 17 Mrt. 2005, 0:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga naar Sommer,....nach die heimat ! tongue3
_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tjaffel



Geregistreerd op: 7-12-2004
Berichten: 120
Woonplaats: Ten Boer

BerichtGeplaatst: Do, 17 Mrt. 2005, 12:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ga zaterdag naar JR-tuning in Veendam. Kijken of daar ook wat te doen is. Zijn officieel dealer las ik op hun website, ben er om eerlijk te zijn nog nooit geweest rolleyes

Ook een leuke route om ernaar toe te rijden, zo via Schildwolde, Slochteren achter Freylemaborg langs richting Noordbroek en dan over de A7 via Musselkanaal naar Veendam, wel asfalt undecided , maar ja dat is toch tenminste 75 % waar ik met m'n brommert rij grin .

_________________
Gerrit smiley


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Do, 17 Mrt. 2005, 20:48    Onderwerp: Reageer met quote

Tjaffel schreef:
Ga zaterdag naar JR-tuning in Veendam. Kijken of daar ook wat te doen is. Zijn officieel dealer las ik op hun website, ben er om eerlijk te zijn nog nooit geweest rolleyes



Ik ben er wel eens geweest. Tis een klein zaakje maar hebben wel leuke KTM-goodies. Ook is er om de hoek een 2e zaak van hun waar redelijk wat offroad spul te krijgen is!!
Reinier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tjaffel



Geregistreerd op: 7-12-2004
Berichten: 120
Woonplaats: Ten Boer

BerichtGeplaatst: Zo, 20 Mrt. 2005, 10:41    Onderwerp: Reageer met quote

Dus.... Zaterdag naar JR-Tuning geweest. Was natuurlijk van dat vieze gore miezerweer. Tutu schreef het al, een klein zaakje, maar groots in de rest. Goeie koffie etc.

En natuurlijk een proefrit gemaakt. wink3 En zoals wel meer hier geschreven, waaauw!!!!

Had niet anders verwacht, ben nu helemaal verkocht. Bij het wegrijden meteen vertrouwd, rijd net zo licht en soepel als mijn Fje. Na eerst even een beetje wennen en uitproberen, het echte werk... gaaaas rolleyes, ja en daar kan mijn Fje niet aan tippen. In elke versnelling genoeg vermogen, daar kan menig 4 cilinder niet aan tippen. (Heb jaren prive K100RS gereden en een poosje beroepsmatig K75 & 1100) nice En wat een sound, zelfs met orginele pijpjes..

Ook de zit viel me erg mee, zadel was het nieuwe model, zat prima en ik kon met mijn 1.83 goed bij de grond. Niet dat dat nodig was, je kunt met een beetje gevoel bijna stil staan. Ook de bediening van de instrumenten gaat licht en soepel. Het enige wat een klein beetje tegen viel is het tanken, je moet eigenlijk twee keer, maar ja dat lijkt me een kwestie van wennen. Het gaat toch om het rijden en dat was top thumbsup thumbsup thumbsup



aa.JPG
 Beschrijving:
Natuurlijk even een plaatje, met een blik van @#$%# doet die timer het wel, voor de rest een smile van oor tot oor!
 Bestandsgrootte:  175.53 KB
 Weergegeven:  367 keer

aa.JPG



_________________
Gerrit smiley


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Zo, 20 Mrt. 2005, 12:01    Onderwerp: d Reageer met quote

Tja, ik ben een beetje dom geweest, was bij Brouwer voor een kettingset
en helemaal niet aan die Orange day gedacht, er stond wel een startklare superduke voor de deur, ik had dus achteraf gezien makkelijk ff een ritje kunnen maken undecided

Klein dingetje trouwens, als je hem naast een S ziet staan.

Groet Daan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sancho



Geregistreerd op: 22-3-2005
Berichten: 8
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 22 Mrt. 2005, 17:32    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen zaterdag heb ik een proefrit gemaakt met de 2005 Adventure. Oef, wat een ding. Ik had er al veel over gelezen en naar gekeken op beurzen, maar er zelf op rijden is toch weer iets anders. Lekker geluid, fijne zitpositie en een fantastische vering. De bak voelde nog wat stug aan maar dat zal wel nieuwigheid geweest zijn met slechts zo'n 35 km op de klok... Zelfs even een zandpaadje ingedoken en tot mijn verbazing stond er zo 80 km/h op de teller zonder dat ik ook maar het idee had niet meer op asfalt te rijden. Dit wordt sparen de komende tijd!

Sancho
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kameel



Geregistreerd op: 1-12-2004
Berichten: 119
Woonplaats: dronten

BerichtGeplaatst: Di, 22 Mrt. 2005, 20:07    Onderwerp: Reageer met quote

zo zijn we er allemaal in geluist. een proefritje zonder verplichtingen.. ja, ja. dat kennen we.

gr pieter

_________________
riding the camel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 22 Mrt. 2005, 20:11    Onderwerp: d Reageer met quote

kameel schreef:
zo zijn we er allemaal in geluist. een proefritje zonder verplichtingen.. ja, ja. dat kennen we.

gr pieter


Is zo, de LC8 is nog erger dan een virus.

Een virus kun je namelijk bestrijden wink3

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif