Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1591 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
Geplaatst: Do, 19 Sep. 2024, 9:28 Onderwerp: Verkoop: een 950 koppelingshendel met de master cylinder
Hoi,
omdat ik dus een LC-koppelingsmaster cylinder met koppelingshendel gemonteerd heb, gooi ik mijn OEM 950 koppelingsmaster cylinder me koppelingshendel de verkoop in.
- het hendel is pas dit jaar vernieuwd
- het rubberen kapje is ook pas dit jaar vernieuwd
- de master cylinder zweet/lekt. Niet in die mate dat je koppeling niet meer werkt, dus wellicht kan je er nog vele duizenden kms mee rijden, maar mij stoorde het zeer. Naar het schijnt is het mogelijk om die cylinder te "resleeven", maar zelf geloof ik niet in zulke lapmiddelen. Die master cylinder heeft dus al zo'n 135.000km achter de kiezen.
- de elektrische switch werkt nog perfect.
Ik heb geen flauw idee wat ik ervoor kan vragen, dus begin ik dan maar op 100 euro.
20240918_173035.jpg
Beschrijving:
Bestandsgrootte:
408.32 KB
Weergegeven:
892 keer
_________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum