lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Studded tires

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
G-Spot

BerichtGeplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 20:13    Onderwerp: Studded tires Reageer met quote

Gevonden op advrider.
een zweedse superenduro op het ijs op spikes.

Ik heb ff gemaild hoe hij aan deze banden komt. ben benieuwd.

icecoooool

erik

BerichtGeplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 20:19    Onderwerp: BANDEN Reageer met quote

DEZE BANDEN KAN JE GEWOON KOPEN IN LETLAND ESTLAND EN ANDERE EX OOSTBLOK EN OOSTBLOK LANDEN,ALS JE WIL KAN IK INFORMEREN BIJ MIJN LETSE VRIEND,HIJ HEEFT EEN GROTE MOTORZAAK IN RIGA EN CESIS
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
G-Spot

BerichtGeplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 20:54    Onderwerp: Re: BANDEN Reageer met quote

erik schreef:
DEZE BANDEN KAN JE GEWOON KOPEN IN LETLAND ESTLAND EN ANDERE EX OOSTBLOK EN OOSTBLOK LANDEN,

Tja ze zijn ongetwijfeld "gewoon" te koop hahaha
Leuk voor de Enduro du Condroz... hopelijk ligt er sneeuw.

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo, 14 Jan. 2007, 2:32    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb een setje hier in de kelder staan, die weggoedgekeurd zijn (voor Noorwegen enzo dan).
ik heb ze op mijn eigen XR gehad toen ik er in februari mee in Noorwegen geweest ben:
http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album03&id=noorwegen1&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

op SE op de foto is zo te zien competitiespikes, daarmee KAN je niet eens over het asfalt rijden, maar die zijn 'gewoon'te koop van het zelfde merk.

Het zijn Trelleborg army special banden. deze worden (in kleine badges) gemaakt in de Mitas/Barum=Continental enzovoorts) fabriek in Tjechie.
Rob en Dafne, van http://www.overhetijs.nl/ hebben ze ook gebruikt om over het baikal meer te rijden !

Overigens zijn de spikes van belang, maar minsten zo belangrijk is het feit dat de band van een winter-rubbercompound gemaakt is, waardoor het rubber bij -10 nog steeds goed flexibel is, itt een 'gewone' crossband van hier.

de banden diverse versies vind je op:
http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid=337

trelleborg.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  105.43 KB
 Weergegeven:  556 keer

trelleborg.jpg

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: