Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
André XT-LC
Geregistreerd op: 29-11-2006 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Do, 11 Jan. 2007, 15:08 Onderwerp: kleuren |
|
|
bij de 2ehands advertenties ben ik een beetje de draad kwijt. Welke kleuren werden welk jaar gebruikt.
in 2004 reed ik een proefrit op een oranje model 2004 (voor mij niet te hoog) maar was dat nu een s of niet.
_________________ Niet vies van een beetje vies... |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Do, 11 Jan. 2007, 15:59 Onderwerp: |
|
|
In 2004 was er maar 1 S, nl de GO!!!!!!
Die heeft dezelfde hoogte als de 2003 S, die Oranje is.
Daarna zijn de S modellen alleen maar lager geworden
De 2007 S schijnt weer ouwerwets hoog te zijn, dus zoals in 2003/2004
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
Theo.nl
Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 736
|
Geplaatst: Do, 11 Jan. 2007, 19:29 Onderwerp: |
|
|
en weer net zo blauw als de 2004-2005 en 2006 !
_________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr, 12 Jan. 2007, 22:02 Onderwerp: |
|
|
daar moet aan toegevoegd worden:
Het plastikwerk, de tanks, de voorkappen en de achterkappen, handschoenvakje en achterspatbord, zijn volledig identiek in alle versies 2003 t/m 2005 (en volgens mij zelfs 2006). Daarom werd er nogal eens gewisseld!!
Zo zijn er bijv. zwarte 2003 en 2004 S modellen te koop, die dus eigenlijk nooit gemaakt zijn. Maar gewoon omdat een dealer of eigenaar kleurtjes gewisseld heeft met een andere motor. Er zijn zelf combinaties te maken natuurlijk.
2003 modellen kan je in principe herkennen aan het feit dat ze GEEN doorlopend geverfd voorspatboord hebben (het middenstuk is zwart). vanaf 2004 is het voorpsatbord geheel gelakt.
de 2004 S (de GO!!) heeft een oranje achterspatbord, terwijl de 2005 en 2006 S versies een blauw achterspatbord hebben, en de 2006 gewone versie een zwart (ongelakt) spatbord hebben...
maarja.. je KAN het allemaal uitwisselen
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
koen warnar
Geregistreerd op: 16-5-2006 Berichten: 990 Woonplaats: Nieuwstadt
|
Geplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 10:38 Onderwerp: |
|
|
Ben ik benieuwd welk model ik rij, een orange S?. Heb de zelfde als Jimbo, alleen staat er achter op de sticker 950 adventure S en is ook hoog als een S(bij jimbo staat alleen 950 adventure). Op mijn papieren staat .....44044....... wat volgens mij duid op bwj2004 en is 2005 op kenteken gekomen.
Heb nu een motor van een zeer kreatief iemand/dealer gekocht? Het zal me eigenlijk worst wezen, het rijd super, maarben wel benieuwd.
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 13:32 Onderwerp: |
|
|
volgens mij heeft het framenummer geen jaartalaanduiding.
De laatste 4 cijfers (zijn gelijk aan de meldcode) zeggen wel wanneer die ongeveer gemaakt is. mijn 2004 zit bijv in de 7000 nummers.
Een Oranje S, is volgens mij origineel alleen in 2003 geleverd. Heb je een doorgeverfd voorspatbord?, of 1 met een zwarte streep in het midden.
grts.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
koen warnar
Geregistreerd op: 16-5-2006 Berichten: 990 Woonplaats: Nieuwstadt
|
Geplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 14:02 Onderwerp: |
|
|
Ik heb een orange spatbord. Iemand wist mij te vertellendat je aan de meldcode op de motorpapieren kon zien in welk jaar dat de motor is geproduceerd en welk jaar hij is toegelaten op de weg(=2005). Bwj2003 lijkt me heel sterk......te minste dan zou ik me eigelijk wel een beetje genaaid voelen .
Zijn er kenmerken van productiedatum te vinden in bv. motorbloknummer/framenummer?
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
|
koen warnar
Geregistreerd op: 16-5-2006 Berichten: 990 Woonplaats: Nieuwstadt
|
Geplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 14:08 Onderwerp: |
|
|
Even iets recht zetten, ik bedoel het identificatienummer van de motor.
bv aaaaa44044a11111. Je zou aan de 5 getallen in het midden het bwj van de motor kunnen aflezen, in dit geval het 3de en 4de cijfer.
_________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 14:26 Onderwerp: |
|
|
mmm het 3e en het 4e vijfer is het iig niet. Ik heb ....44074...
ik zie de code dus ook niet, immers hebben ze voor het jaartal 2 cijfers nodig denk ik zo.
iemand?
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
koen warnar
Geregistreerd op: 16-5-2006 Berichten: 990 Woonplaats: Nieuwstadt
|
|
Naar boven |
|
|
dukerider
Geregistreerd op: 21-8-2005 Berichten: 566 Woonplaats: wuustwezel Belgie
|
Geplaatst: Za, 13 Jan. 2007, 15:36 Onderwerp: |
|
|
Dit is volgens mijn bescheiden mening een 2003 S met een ander voorspatbord (van een "gewone" 2004 dus ).
Je kan het slecht zien op de foto maar het lijkt toch een "hoge" te zijn.
Maar zoals Dr Bean al aangaf alles is poepsimpel om te wisselen ook de veringscomponenten
_________________ RON
'23 890 SMT
Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R |
|
Naar boven |
|
|
|