lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

950 adventure Benzinepomp issues
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3649

BerichtGeplaatst: Ma, 23 Okt. 2023, 10:00    Onderwerp: Reageer met quote

Blackbert schreef:
Een nieuwe bij KTM is stevig geprijsd met 200€ ...
Bij de Chinezen 28€. wat wel een heel groot verschil is en vragen oproept over kwaliteit.

18 jaar en hoeveel km? Ik zou geneigd zijn door de zure appel te bijten. Dr. Bean kitje erop en weer gerust voor lang.


Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, dan is dat meestal zo,
ik zou voor origineel gaan in dit geval.

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr leo



Geregistreerd op: 2-8-2020
Berichten: 107

BerichtGeplaatst: Ma, 23 Okt. 2023, 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

op marktplaats staat een vriendelijk geprijsde 2ehands pomp. Even zoeken op KTM 950 Supermoto Enduro Adventure Brandstofpomp"
_________________
Groet
Leo

=========
950 ADV S GO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 24 Okt. 2023, 7:59    Onderwerp: Reageer met quote

weet je zeker dat ie stuk is?.. niet de zekering, bedrading oid?

haal de pomp er effe af en trek effe het kapje open van de pomp


check ff de spanning bij de pomp (0-5 seconden na aanzetten contact), je kunt ook een lampje over de supply zetten: das eigenlijk nog beter want dan test je met balast


hang de pomp aan de stekker en kijk goed of ie helemaal niet meer beweegd. Je kunt evt zelf even proberen met een tangetje de pomp as 'naar buiten'te trekken (contact uit!) om te kijken of ie kan bewegen.
mijn kitje moet altijd 1x per ~2 seconden een puls aan de pomp geven (dus 2 pomp bewegingen na aanzetten contact (dan weer contact uit om de 5s periode te hernieuwen)


De sensor van mijn kitje kan vies worden (bij heel lange stilstand of bij modder/slijtage stof van de pomp): dus kijk even of je daar veel troep ziet (dat grote zwarte blok in het midden): je kunt de sensor schoonmaken met een doekje of zelfs afspoelen met een zacht sopje en daarna eerst GOED droogblazen met perslucht, en liefst een dagje laten drogen voordat je het weer aanzet.

(je mag me ook altijd een fototje sturen ter beoordeling uiteraard.)

mbt chinese pompen: ik kan niet garanderen dat alle maatgevingen hetzelfde zijn, en dus ook niet dat mijn kit op die pompen werkt... maar in de praktijk blijk dat wel altijd zo te zijn tot nu toe uit ervaring van anderen.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif