lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM 950S Meoni tribute - Slotje aub

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Markvb749



Geregistreerd op: 31-1-2022
Berichten: 157
Woonplaats: Buggenhout - België

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Jun. 2023, 10:33    Onderwerp: KTM 950S Meoni tribute - Slotje aub Reageer met quote

Change of minds, na 1,5 jaar werk zal het niet meer aankomen op nog een paar extra weken werk
_________________
Echte perfectie schuilt in het toelaten van enige imperfectie


Laatst aangepast door Markvb749 op Ma, 12 Jun. 2023, 9:37, in totaal 12 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
TooBigTooHeavy



Geregistreerd op: 13-5-2018
Berichten: 541

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Jun. 2023, 14:03    Onderwerp: Reageer met quote

Jeetje wat balen Mark, je hebt er niet veel geluk mee gehad angry. Misschien moet je er een richtprijs bij zetten. Ik heb opzich wel interesse, maar ik wil je natuurlijk niet beledigen grin2.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Markvb749



Geregistreerd op: 31-1-2022
Berichten: 157
Woonplaats: Buggenhout - België

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Jun. 2023, 14:26    Onderwerp: Reageer met quote

TooBigTooHeavy schreef:
Jeetje wat balen Mark, je hebt er niet veel geluk mee gehad angry. Misschien moet je er een richtprijs bij zetten. Ik heb opzich wel interesse, maar ik wil je natuurlijk niet beledigen grin2.


"niet veel geluk" is een serieuze understatement.... van alle 23 motorfietsen die ik al gehad heb is deze toch degene die me het echt moeilijk gemaakt heeft
Ik vind het zeer jammer, qua looks, concept, vermogen,etc... is het helemaal mijn ding maar op een gegeven moment heb je gewoon geen zin meer.... goed voor de volgende, die gaat waarschijnlijk nog een paar kleine dingtjes moeten afregelen, het meeste is al gedaan

Ik ben niet zo snel beledigd hoor, ik heb tussendoor in het project links en rechts al een bod gekregen. Als het te laag is krijg je een "neen" en daarmee is de kous af, even goeie vrienden thumbsup

_________________
Echte perfectie schuilt in het toelaten van enige imperfectie


Laatst aangepast door Markvb749 op Ma, 12 Jun. 2023, 9:35, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Markvb749



Geregistreerd op: 31-1-2022
Berichten: 157
Woonplaats: Buggenhout - België

BerichtGeplaatst: Za, 10 Jun. 2023, 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

Update koelingsproblemen:

Probleem gevonden, geen gescheurde koelleiding maar defecte koelfan

Ventilator motor draait maar de waaier erop niet, iemand dat al eens voorgehad?

Daardoor is het koelwater beginnen koken (ik stond in een file dus geen koeling door de rijwind) en heeft het veiligheidssysteem (overdrukklep) zijn werk gedaan, vandaar de fontein gevolgd door de kerstboom aan lampjes op het dash….

_________________
Echte perfectie schuilt in het toelaten van enige imperfectie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1492
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Ma, 12 Jun. 2023, 13:03    Onderwerp: Reageer met quote

Jij hebt dikke pech gehad. Wellicht een maandagochtendmotorfiets gekocht. Goed onderhouden 950/990's kunnen de wereld rond zonder issues. Anders zou ik mijn 950 geen 14 jaar (and still going) houden.
Maar 't is en blijft een feit dat ze nood hebben aan correct uitgevoerd onderhoud. Iemand die er niets van kent zal grote nalatigheden creëren. Het zit hem in de kleine lettertjes, bij de LC8. Een vriend van me (Koeno, hier ook aanwezig) heeft zich begin vorig jaar een 990 gekocht (zonder mijn goedkeurend oog dozey ). Heeft al véél achterstallig onderhoud ingehaald. En toch blijven er ook nu nog rare punten opduiken. Eén van de twee rubbers waarin de remklauw achteraan heen en weer glijdt, zat gewoon totaal fout. Je snapt niet hoe iemand dat voor elkaar gekregen had. stars

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif