lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

OTR Veghel

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GezwindeSpoed



Geregistreerd op: 7-7-2015
Berichten: 428

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Okt. 2022, 19:37    Onderwerp: OTR Veghel Reageer met quote

Vandaag de OTR Veghel gereden. Was super weer en heerlijke ondergrond. Ik was een beetje laat omdat ik halverwege Veghel erachter kwam dat ik m'n inschrijving en MON pasje vergeten was lipsrsealed2 . Dus maar 2 rondjes op de 950 gereden en tussendoor een proefritje op een Husqvarna 300 TPI om eens te kijken of dat een waardig opvolger was voor m'n oude 570.

Het eerste rondje ging heerlijk, was niet zo zwaar als ik verwachtte, ben misschien nog de stenen van Griekenland gewend wink . Daarna eens stukje met de 300 TPI, die ging er eerst met mij vandoor. Op knippenpaden is het moeilijk om continue gas te geven en die powerband is best heftig. Het eerste bosje schoot ik bijna rechtdoor omdat ie geen motorrem heeft. Daarna leerde ik em een beetje kennen, maar als ik zoiets zou kopen gaat wel de powervalve verder dicht, dit is nog te veel aan/uit voor mij.

Daarna nog een rondje op de 950, maar het was een behoorlijk knippenparadijs geworden. Heel wat T7's gezien en een koppeltje met een LC4 en 690, ook nog een nieuwerwedse lc8 maar dat was een toeschouwer 😁

https://youtu.be/N8Bcf2LoTkA

_________________
NC750X
300EXC TPI
950SE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif