Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Rik89
|
Geplaatst: Za, 4 Sep. 2021, 21:46 Onderwerp: Nieuwe aanwinst |
|
|
Vandaag een KTM 990 smt gekocht en mee naar huis genomen. Wat een prachtige machine ik ga het forum hier zeker in de gaten houden voor tips en tricks! |
|
Naar boven |
|
 |
JimmyMoped

|
Geplaatst: Do, 23 Sep. 2021, 0:10 Onderwerp: |
|
|
Prachtige kruisraket, veel plezier er mee!  _________________ KTM 950 Adventure S (GO, 2004, 244.000 km) |
|
Naar boven |
|
 |
Bart_V
|
Geplaatst: Do, 23 Sep. 2021, 11:26 Onderwerp: |
|
|
Nou Rik. Proficiat ermee! Fraaie fiets! Ben sinds een week of 4 ook de eigenaar van een SMT uit 2013. Die met dat oranje frame. Bevalt erg goed na 4 jaar een 990 Adventure uit 2009 te hebben gehad. De SMT loopt vele malen mooier dan de ADV. Gekocht van eerste eigenaar met iets meer dan 12.000 km op de klok . Wel veel werk gehad met de set up van de vering. Staat op dit forum al genoeg over geschreven. Ik heb, net als de jouwe, de hitte schilden van de uitlaten ook zwart gespoten. Vele malen mooier. Misschien moeten we eens een soort van SMT clubje in het leven roepen om ervaringen uit te wisselen. Zou leuk zijn misschien? Is toch wel een fiets met een bepaalde gebruiksaanwijzing als je hem een beetje op snelheid wil rijden. Idee??? Zelf woon ik in midden Limburg ( Echt ). Hoor / lees het wel! |
|
Naar boven |
|
 |
|