lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

790 R Adventure
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 790/890 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter



Geregistreerd op: 2-10-2007
Berichten: 49
Woonplaats: Vroomshoop

BerichtGeplaatst: Vr, 16 Okt. 2020, 21:45    Onderwerp: Reageer met quote

En makkelijker voor onderhoud, dus goedkoper
_________________
houdt 'm tussen de lijnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6725
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 16 Okt. 2020, 23:45    Onderwerp: Reageer met quote

dat zie ik dan weer niet zo... de rede dat een servicebeurt duur is bij de LC8 is dat de design afdeling achteraf (toen die lc8 al 3 jaar in dakar mee reed) nog wat mooi plastic er om heen moest maken en er allerlei weg en milieu eisen kwamen, waardoor het nu 5 uur kost om bij de kleppen te komen... maar dat heeft weinig met een V-motor te maken.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 58

BerichtGeplaatst: Za, 17 Okt. 2020, 7:40    Onderwerp: Reageer met quote

het is wat het is speechless
_________________
890 adv r rally
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 17 Okt. 2020, 12:45    Onderwerp: Reageer met quote

StevenD schreef:
Waarom? Het is eigenlijk aan alle kanten op de looks en breedte na de beste motor configuratie hoor. smiley


Dat zal best, en daarom rijden er zoveel rond met die configuratie,
goedkoop, makkelijk te maken en te onderhouden.
(zelfs in mijn 2 fiat panda's ligt een 2 cilinder in lijn)

dus trekt een v twin mij veel meer, (karakter/ beleving)
kijk maar naar exclusieve motormerken,
(guzzi harley ducati, net een beetje anders dan anders...

maarja, da's mijn mening, ik zal niet snel een 790 oid aanschaffen,
geef mij maar een echte LC8 smiley

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 58

BerichtGeplaatst: Di, 24 Nov. 2020, 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

mooi die 890 rally laugh
_________________
890 adv r rally
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dekster



Geregistreerd op: 13-10-2010
Berichten: 731
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Nov. 2020, 17:18    Onderwerp: Reageer met quote

Nog 100 cc erbij en we zijn weer terug bij Af. lipsrsealed2 lipsrsealed2 lipsrsealed2 lipsrsealed2 lipsrsealed2
_________________
990 R & fe450 & IHZ Jupiter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Nov. 2020, 22:44    Onderwerp: Reageer met quote

Ktm leert het 18 jaar later misschien toch dat ze de top al bereikt hadden met de 950 tongue2
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Do, 26 Nov. 2020, 13:31    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad, 100 cc er bij en er weer een V-twin van maken,
dan is het cirkeltje rond....
maar dan zaldie wel weer te duur zijn..

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koekeroe



Geregistreerd op: 7-9-2015
Berichten: 58

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Feb. 2021, 19:34    Onderwerp: Reageer met quote

Daan schreef:
inderdaad, 100 cc er bij en er weer een V-twin van maken,
dan is het cirkeltje rond....
maar dan zaldie wel weer te duur zijn..


met de cilinders inline crosplane heb je de hitte niet van de achterse cilinder stars thumbsup
duur waren die oude ook met aanschaf
maar met de modes erbij is het wel makkelijker te rijden ;rally mode grin2

_________________
890 adv r rally
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
zappa



Geregistreerd op: 3-2-2012
Berichten: 243

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Sep. 2021, 10:50    Onderwerp: Reageer met quote

koekeroe schreef:
Er is al weer een opvolger van de 790
890 adventure
nog 100 erbij en we hebben een 990 devil
https://www.youtube.com/watch?v=pFdyLDjyR8I


Toen ik vorige maand mijn 890 s ging ophalen smitten zei de dealer dat de 890 zal opgetrokken worden naar een 990 en de 790 daar maken ze een "600" van waar niks meer van elektronische snufjes opzit, waardoor ze een goedkope motor gaan produceren?

_________________
smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)

Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 790/890 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif