lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

welke luggage rack?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BikeBrother



Geregistreerd op: 16-4-2006
Berichten: 356
Woonplaats: Veluwe

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Mrt. 2013, 8:23    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
BikeBrother schreef:
ik heb die touratech bagageplaat. destijds (7 jaar geleden) was er nog geen andere keus. maar de plaat bevalt goed. kan er grote zware roltassen goed op vast sjorren.


ligt die roltas dan deels op de duozitplaats? 't is wel de bedoeling dat het vrouwtje achterop lekker comfortabel veel plaats heeft. De andere platen zijn al gauw 5cm langer waardoor een rol iets meer naar achteren kan liggen.

Roltas ligt alleen op de bagage plaat. zadel is nog geheel beschikbaar, duo kan er nog makkelijk plaatsnemen.

hier foto van de zijkant:

_________________
KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018

www.bikebrothers.nl

Ride your Dreams
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1480
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Mrt. 2013, 10:52    Onderwerp: Reageer met quote

Flip schreef:
Ze bieden deze plaat aan op Ebay voor € 63,50 + de verzendkosten 9,81 euro.

http://www.ebay.nl/itm/Zen-Overland-LUGGAGE-PLATE-KTM-950-990-Adventure-Billet-Aluminium-made-UK-/160975964037?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item257aea4785#ht_2354wt_1397


Echt om gek te worden dat internet. Het toont weer eens mooi aan dat je als consument veel kans loopt om beduveld te worden. devil

Even alles op een rijtje zetten voor de blanke alu-plaat:
- on site : 52£ aankoop en 16£ verzending
- on epay : 55£ aankoop en verzendkosten naar europa te bevragen (ze tonen trouwens een foto van de zwarte maar verderop zeggen ze wel dgelijk dat het over de alu-versie gaat :"This listing is for the natural silver aluminum version. Contact us for details of the anodised option." Ik ken niet genoeg van de ebay-rules om te weten of dit wel mag of niet)

Maar... gisteren heb ik een mailtje gestuurd naar die mannen met als antwoord dat ik slechts £9.75 moet betalen als ik een bepaalde coupon code gebruik dozey Dus 52 + 9.95 eigenlijk. wideeyed

Ook heb ik wat uitleg gekregen over die blanke alu-versie : "the plain alu plate is not finished with any additional protection. However, as we use high spec tooling plate the problem of corrosion is much less than you would expect. I have a close friend that has one of the first plates we made on his KTM, and despite the fact he rides the bike several times a week in all weaher, there is actually no corrosion on the plate at all. But saying that, the black hard anodised plate is certainly superior"

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
tuxdelux



Geregistreerd op: 17-11-2012
Berichten: 91
Woonplaats: Tussen Affligem en Ternat

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Mrt. 2013, 15:10    Onderwerp: Reageer met quote


Misschien nog eentje voor in je overzicht.
46,95 EUR zzgl. Versandkosten incl. 19 % USt
Te koop bij Romatech.de
Wel maar een kleintje als je op de gaten let.

En dan is er deze ook nog :

72 pond bij Adventure spec.


Grts,

Bart (Tux)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Mrt. 2013, 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zoek er ook nog eentje...
_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1480
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Di, 10 Aug. 2021, 8:56    Onderwerp: Reageer met quote

Even een oude koe uit de gracht halen. angry

De Zen Overland bagage plaat die ik ooit had gekocht is door de vorige eigenaar van mijn KTM verkocht geweest. Helaas, driewerf helaas.

"Nou koop dan gewoon een nieuwe".

Maar Zen Overland bestaat niet meer, de site is down, enkel op FB is er nog een profiel, en de man zegt dat hij die platen niet meer heeft/maakt.

"Geen probleem, er zijn toch nog voldoende alternatieven?"

Nou, neen, eigenlijk. De 950 Adventure is ondertussen al 18 jaar geleden op de markt gekomen en vele leveranciers hebben zich begrijpelijkerwijs toegespitst op nieuwere modellen.
Maar het meest vervelende/ergerlijke punt is dat België sinds enkele weken zendingen afkomstig uit the UK op dezelfde manier behandelt als zendingen die van Amerika of Azië komen. Kortom: je krijgt extra douanekosten en BTW aangerekend voor alles dat meer dan 22 euro kost. furious3 furious3 furious3 Voorbeeldje: vorige week mocht ik nog 15 euro betalen voor iets dat ongeveer 45 euro kostte.
En jawel, het is nou net in the UK dat een aantal van de meest interessante Adventure Part leveranciers gevestigd zijn. stars
Kortom, we gaan nog even moeten doorzoeken. _blank

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
tuxdelux



Geregistreerd op: 17-11-2012
Berichten: 91
Woonplaats: Tussen Affligem en Ternat

BerichtGeplaatst: Di, 10 Aug. 2021, 9:28    Onderwerp: Reageer met quote

@Muug:
Misschien kan David Pfanty van Adva-welding (https://www.facebook.com/DFadvawelding/shop/?ref_code=view_shop_cta&ref_surface=page) iets voor je betekenen. Hij heeft zelf al een bagageplaat in zijn assortiment maar wil dat misschien wel uitbreiden.
Ik vond hem via een ander post hier op het forum.
Grts, Tux
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TooBigTooHeavy



Geregistreerd op: 13-5-2018
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Di, 10 Aug. 2021, 9:59    Onderwerp: Reageer met quote

Adva Weld is een aanrader! Ik heb er al een aantal delen gekocht (koplamprooster, carterbak, extra fan, snap-out bracket), stuk voor stuk degelijk spul voor niet teveel geld.

Heavyduties.ro hebben ook een fancy bagageplaat a €69. Moet je waarschijnlijk wel even op wachten, want ze maken ze op afspraak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr leo



Geregistreerd op: 2-8-2020
Berichten: 106

BerichtGeplaatst: Di, 10 Aug. 2021, 14:55    Onderwerp: Reageer met quote

@ muug: de originele ktm powerpart 60312978044 is ook nog steeds leverbaar. Niet de goedkoopste (rond EUR 100), wel lekker breed, mooi gebogen randjes en genoeg gaten om je lussen vast te maken.
_________________
Groet
Leo

=========
950 ADV S GO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1480
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Aug. 2021, 12:18    Onderwerp: Reageer met quote

mr leo schreef:
@ muug: de originele ktm powerpart 60312978044 is ook nog steeds leverbaar. Niet de goedkoopste (rond EUR 100), wel lekker breed, mooi gebogen randjes en genoeg gaten om je lussen vast te maken.

Wel verdikkie, ik heb nooit gedacht om daar eens te kijken, dank je voor de tip. Ik ga die gewoon bestellen. Dank, maat! thumbsup thumbsup

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif