lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Motor uitgevallen na tijdens ritje, liep ervoor niet best

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Myron950



Geregistreerd op: 21-2-2021
Berichten: 3
Woonplaats: Brunssum

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Mrt. 2021, 23:52    Onderwerp: Motor uitgevallen na tijdens ritje, liep ervoor niet best Reageer met quote

Hallo allemaal,

vandaag heb ik een rondje gereden ongeveer 50km, tijdens starten viel mij al op dat de koude start niet al te best was, veel moeite om aan te gaan, na wat starten choke bij/af ging hij toch bij. vervolgens liep hij opzich lekker tot ik iets hogere toeren had en het gas open trok toen begon hij te stotteren/hakkelen en trok niet lekker door. hierna verder geen last gehad buiten het stotteren. Vervolgens nog even gestopt ergens om iets te drinken en toen viel mij op dat de tank licht vaccuum had gezogen, tankdop eraf weer gestart, maar starte alsnog niet lekker. toen op weg naar huis, na wat slecht lopen en moeilijk weg komen in lage toeren (alsof je in een veel te lage versnelling rijdt) viel die me tijdens rijden plots uit, motor uit, proberen te starten maar zonder resultaat:(

Gelukkig toevallig dicht bij een vriendin kunnen parkeren, morgen met de trailer ophalen.

Enige wat gedaan is dat wij het bovenkantje (weet even de naam niet meer)) van de brandstof pomp hebben vervangen (die wat altijd slijt met de contactpuntjes).

iemand een idee? baal enorm natuurlijk

hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is

Gr

Myron
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif