lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Druppellader
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
african



Geregistreerd op: 19-6-2006
Berichten: 274
Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem

BerichtGeplaatst: Ma, 27 Nov. 2006, 23:26    Onderwerp: Re: Laden zonder contact aan? Reageer met quote

Koen, als je een alarm hebt zit op beide ACC een aansluiting voor het alarm. Maar als het goed is (bij mij in ieder geval wel) heeft men dat gedaan met een 'splitsdraadje' zodat je nog steeds extra accessoires kan aansluiten.
Ze bevinden zich normaal ergens achter de koplamp ter hoogte van het rechtse knipperlicht.
Met een voltmeter (of lampje) kun je controleren welke spanning heeft terwijl je contact uit staat. Op deze moet dan de aansluiting van de druppellader komen. Dan kan je je accu laden zonder sleutels op je motor...

2thumbsup

_________________
Greet's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Ma, 27 Nov. 2006, 23:46    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je,

ik ga zo snel mogelijk zoeken, meten en aansluiten (en weer rijden thumbsup ),

Groeten Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Zo, 10 Dec. 2006, 23:10    Onderwerp: plaats ACC1 en 2 Reageer met quote

Zonder nog iets te demonteren heb ik gezocht naar enn losse rood-zwart en geel-rood draden rond de koplamp en niets gevonden. Als ik het schema bekijk lijkt (P 13-6) me dat ik ook na de zekering in de centenbak en aarde de plug kan aansluiten. ACC2 lijkt niet via het contact te lopen ( voor de accu oplader).Of moet ik toch het dashboard of de zijkant weghalen om toegang te krijgen tot de draden?

Heen voor de ACC1 en terug van de ACC2 wordt de zelfde kleurcode gebruikt alleen met een ander teovoeging nml. 1 en 0.5. Heeft dit iets met de lengte van de kleuren of dikte draden te maken?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Vast bedankt & Groeten,

Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Dec. 2006, 7:44    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Of moet ik toch het dashboard of de zijkant weghalen om toegang te krijgen tot de draden?


JA,...je ziet ze dan beide zitten !

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 11 Dec. 2006, 19:46    Onderwerp: Reageer met quote

in principe kan je alleen rechts loshalen. Maar het is veel handiger om ook link even los te halen, de lamp/voorkant kan je er dan zo afpakken (sterker met draden naar de lampunit) klikt er ook zo uit.

dan kan je overal makkelijk bij.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif