lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Complete KTM SMT 2011 met ABS te koop

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Erwinn



Geregistreerd op: 25-7-2017
Berichten: 18
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Zo, 15 Nov. 2020, 14:35    Onderwerp: Complete KTM SMT 2011 met ABS te koop Reageer met quote

Ik verkoop mijn mooie, complete en technische goede KTM SMT. De reden hiervoor is dat ik toch iets ga zoeken waarmee ik ook eens van het asfalt af kan.

De algemene staat is goed. Natuurlijk heeft de SMT wel de (kleine) gebruikers sporen die passen bij de leeftijd en kilometers. Qua rijden is de SMT uniek. Door de upgrades en het aangepaste motormanagement rijdt de motor perfect en voor een 990 erg soepel. Het geluid is super en zeker binnen de normen.

Het uiterlijk heb ik aangepast door een custom wrap van het bekende Crispy Designs. Deze is uiteraard (zelf na aankoop) te verwijderen en dan is de motor weer origineel.

Qua reizen zit je goed. De motor is inclusief een Trax kofferset en een originele KTM tanktas. Ook krijg je de hoge ruit erbij. Eventueel kan je de Zumo 345 ook overnemen om mooie tochten te rijden.

Zelf ben ik ruim 2 meter lang en heb ik verlaagde voetsteunen gemonteerd. Desgewenst kan ik de originele plaatsen. Deze krijg je sowieso bij de motor.

Specs
• 38.8xx km
• ABS
• Bouwjaar 2011
• Beurten gehad incl klep stellen bij 30.000 km
• Ketting en tandwielen rond de 30.000 km vervangen
• Nieuwe accu in 2019
• Banden nog geen 1.000 km oud
• Beurt gehad in juni van dit jaar

Motorische updates
• SAS en 2nd flies verwijdert
• Rottweiler luchtfilter
• Aftermarket uitlaat met db killers (dus geen kat) (origineel aanwezig)
• 16T voortandwiel
• Custom motormanagement passend bij de upgrades

Uiterlijke upgrades
• Valbeugels
• Originele KTM sliders voor en achter
• Carter bescherming
• Led-verlichting in voorlamp
• Led stralers aan valbeugels
• Led achterlicht en remlicht voor betere zichtbaarheid
• Crispy design wrap, eenvoudig te verwijderen en dan is de SMT weer origineel

Overige
• Middenbok
• Alarm
• Gear indicator GiPro
• Handvatverwarming in 2 standen
• Originele tanktas
• Zwart alu kofferset origineel
• Powerparts Zadel
• Spiegelverbreders
• Laag windscherm gemonteerd, hoge tour ruit ook erbij
• Eventueel ter overname Garmin Zumo 345
• Uiteraard alle sleutels erbij

De motor is te bekijken in Zwolle. Met een kop koffie (of iets anders) toe. Proefrijden kan onder voorwaarden nadat we tot een deal zijn gekomen.

Overigens hoeft de motor niet perse weg. Biedingen ver onder de vraagprijs hebben dan ook geen zin. Ook niet als je aanbiedt om 'm snel te komen ophalen. Ook inruil vind ik niet interessant, tenzij het een KTM 1190 adventure is.



Vraagprijs is 7.950 euro. Bereiken kan je me op nul zes 4 8 vier negen 17 17 Meer foto's op Marktplaats.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erwinn



Geregistreerd op: 25-7-2017
Berichten: 18
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Di, 5 Jan. 2021, 22:01    Onderwerp: Reageer met quote

Verkocht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif