lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Osco kettingsmeersysteem
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Ma, 19 Jun. 2006, 7:32    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Nee Daan, dat is niet normaal.

Tenminste: als ie echt nat wordt. Het trekstangetje en het vulschroefje (waar ook het ontluchtingsgaatje in zit) zweten altijd wel iets, waardoor daar iets stof blijft plakken. Maar meer ook niet.

Heb je hem misschien te vol gedaan (en is ie door de warmte overgelopen)?
Heb je er misschien overheen gemorst bij het vullen?


Het is meer dan zweten DR- Bean, aan de rand vormt zich zelfs een druppel (de osco staat bij mij iets onder een hoek).

Misschien gebruik ik dunnere olie als jij, en het was erg warm gisteren bucktooth

Het is zeker geen morsen, want ik had de lekkage al eerder bemerkt met andere ritten.

Affijn, wordt vervolgd, eerst op vakantie wink3

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Ma, 27 Nov. 2006, 22:21    Onderwerp: Reageer met quote

Daan schreef:
Dr_Bean schreef:
Nee Daan, dat is niet normaal.

Tenminste: als ie echt nat wordt. Het trekstangetje en het vulschroefje (waar ook het ontluchtingsgaatje in zit) zweten altijd wel iets, waardoor daar iets stof blijft plakken. Maar meer ook niet.

Heb je hem misschien te vol gedaan (en is ie door de warmte overgelopen)?
Heb je er misschien overheen gemorst bij het vullen?


Het is meer dan zweten DR- Bean, aan de rand vormt zich zelfs een druppel (de osco staat bij mij iets onder een hoek).

Misschien gebruik ik dunnere olie als jij, en het was erg warm gisteren bucktooth

Het is zeker geen morsen, want ik had de lekkage al eerder bemerkt met andere ritten.

Affijn, wordt vervolgd, eerst op vakantie wink3



Voor de Osco-rijders onder ons die het "zweten" aan de bovenkant irritant vinden (bij mij kon je het zelfs "lekken"noemen bucktooth

Ik heb de oplossing gevonden grin

Gewoon de vuldop (die ook ontluchting is) vervangen door een simpele korte M8 inbusbout met een O-ringetje er onder (van een O-ringenketting wink3 ).

De viezigheid kwam bij mij nl door het ontluchtingsgaatje heen, vooral met warmte (olie dunner) en knippen rijden/springen.

Osco werkt dus ook goed zonder ontluchtingsgaatje blijkt.

Wel ff de kop van de inbusbout smaller maken, anders gaat loopt hij tegen het trekstangetje aan. (bout in boortol tegen een vijl in de bankschroef aanhouden, of nog beter tegen een slijpsteen).

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif