lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

7500km beurt - hulp gezocht!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jdoor



Geregistreerd op: 22-1-2020
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Di, 12 Mei. 2020, 9:08    Onderwerp: 7500km beurt - hulp gezocht! Reageer met quote

Hi,

Sinds Februari zo'n 6500km gereden en ik zal dus ergens de komende weken de 7500km beurt moeten doen. Helaas heb ik geen ervaring nog en al helemaal geen ruimte/gereedschap hier in Amsterdam om dit zelf te doen.

Staat er iemand voor open om dit samen met me te doen, zodat ik mijn 990 wat beter leer kennen? Smile Uiteraard kan dit tegen een vergoeding.

Hoor het graag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Di, 12 Mei. 2020, 17:33    Onderwerp: Reageer met quote

Aks ik jou was zou ik René van Motorservice Akersloot even benaderen. Toen ik mijn 990 had gekocht was hij eigenlijk toe aan een grote beurt en ben ik naar hem toe geweest.

Hij heeft mij van alles en nog wat uitgelegd, het was een knetter leerzame morgen en heb dingen geleerd en gezien die ik anders nooit zou kunnen weten.

Die knakker heeft handen als momentsleutels en draait de kleinste boutjes gewoon op 10 nm met de hand vast. Daarna deed ik de controle met de momentsleutel en tadaa, exact goed. Machtig! laugh

Hij heeft KTM op zijn armen getatoeerd, sleuteld al meer dan 15 jaar ofzo aan ktm motoren om, ken het motorblok en andere zooi uit zijn hoofd en is in mijn ogen de juiste man op de juiste plaats.

Inmiddels ben ik al drie keer bij Rene geweest voor een grote beurt (kleppenstellen), bij (15k, 30k, en 45k). Het is wel 1,5 uur rijden voor mij maar het is iedere keer weer top voor elkaar en hij is aan alle kanten behulpzaam als het maar kan.

Een kleine beurt (7.500km) stelt niet heel veel voor. Hoe ik dat moet doen heeft rene mij geleerd en doe ik nu zelf. Het maakt ook niet uit. Je leert sowieso wat en ik kan Rene van harte aan raden! thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mookie



Geregistreerd op: 30-5-2015
Berichten: 97
Woonplaats: Zaanstad

BerichtGeplaatst: Di, 12 Mei. 2020, 18:24    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sluit me aan bij het vorige bericht. René is dé monteur voor alles wat KTM is en hij geeft meteen een soort college over jouw motor. Én de koffie is altijd lekker.
Het is meer dan het omrijden waard thumbsup

Mookie

_________________
1290 Super Adventure S
1190 adventure
ST1100
Intruder750
CM400T
CX500
CB350 four
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jdoor



Geregistreerd op: 22-1-2020
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Di, 12 Mei. 2020, 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Avond!

Ah, ik zal Rene vragen of hij daar voor open staat. Ben laatst al keer bij hem geweest (voortandwiel laten vervangen) en heb toen even staan kletsen. Mijn redenering was: een monteur heeft vast heen zin in een klant leren hoe hij zelf dingen kan doen aan de motor Smile

Thanks voor de tip peter6480 en Mookie !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif