Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Za, 9 Nov. 2019, 8:02 Onderwerp: |
|
|
Dinsdag 29 Oktober.
Wout:
Mount Isa hebben we pas om 7:00u verlaten. Alles was nat omdat het de hele nacht had geregend, wat het ook deed tijdens het inpakken. Alles nat inpakken kost nu eenmaal meer tijd. Om de kleding in de zijkoffers te doen hebben we de motor maar achteruit onder het afdak van de kampkeuken gezet.
De vooraf geselecteerde camping in McKinlay ziet er niet echt levendig uit, er naast staat een volledig met luiken afgesloten benzine station. De temperatuur is nog steeds zeer dragelijk dus besluiten we 90 km door te rijden naar Kynuna.
Bij het Kynuna Roadhouse Caravan Park is een oude kromme man bezig de bladeren van het stoepje voor de winkel te vegen. Samen met zijn vrouw leven ze van het Roadhouse. We krijgen een plekje achteraan, op gras en vlak bij de toiletten. We zijn de enige kampeerders. Koffie en avondeten hebben we in het Roadhouse gebruikt.
De man zien we een paar keer over het terrein rijden met zijn scootmobiel om de sproeiers voor het gras aan en later weer uit te zetten.
Woensdag 30 Oktober.
Wout:
Als we bij de benzinepomp van Kynuna Roadhouse staan begint het te regenen. Man en vrouw komen naar buiten om bijna juichend dit natuurverschijnsel te verwelkomen.
Aangezien de temperaturen dragelijker beginnen te worden rijden we 450km naar Barcaldine naar camping/theehuis Roses ’n’ Things. Helaas blijkt het theehuis gesloten.
Door de fikse regenbui vlak voor Barcaldine (en omdat we onze waterdichte laag hadden uitgedaan vanwege de warmte) was alles nat behalve onze sokken (waterdichte laarzen). We kregen een plekje naast een overkapping, achter een heg. Er zouden namelijk nog een paar onweersbuien volgen, dus kregen we een zeer beschutte plek voor ons tentje. Er zijn die nacht inderdaad een aantal fikse buien over gekomen, maar toe we opstonden was het droog en konden we snel alles inpakken.
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Za, 9 Nov. 2019, 8:04 Onderwerp: |
|
|
Donderdag 31 Oktober.
Wout:
De 600km naar Rockhampton hebben we in tweeën geknipt. Eerst maar eens naar Emerald, naar Emerald Tourist Park.
De weg erheen is behoorlijk hobbelig en bochtig. We moeten the Great Dividing Range over. Een bergketen die over 3500km van noord naar zuid, parallel aan de oostkust loopt. Achter 2 roadtrains met koeien blijkt dat bij steile hellingen wel erg langzaam te gaan. Bij een recht stuk geeft de achterste vrachtwagen met zijn rechtse knipperlicht aan dat we de ruimte hebben. Daarna gaat het een stuk sneller maar de weg blijft hobbelig, daarbij is de weg plaatselijk zo smal dat tegemoet komende vrachtwagens op het randje van het asfalt moeten rijden om elkaar niet te raken. En dat heet dan Highway en je mag er 110km/h.
De omgeving geeft door de bergen prachtige uitzichtpunten.
De ingang van Emerald Tourist Park ben je voorbij voor je er erg in hebt. Dus terug en nog een keer proberen. De uitgang is duidelijk herkenbaar maar de ingang… Eerst de hotel ingang, dan de ingang voor bevoorrading van het hotel, en dan een nauwe doorgang (bijna te klein voor grote caravans) en dat is de ingang. Morgen verder.
Annie:
Het was droog toen we vertrokken. Tijdens het tweede stuk bleek dat er een politiecontrole was. Nou ja, de papieren die ze misschien wilden zien zaten in de zijkoffer. Geen probleem dus, kost alleen wat tijd. Al de vrachtwagens mochten doorrijden, personenauto’s en andere voertuigen moesten stoppen op een stopping-bay. Het bleek een alcoholcontrole. De dienstdoende agent grijnsde toen ik mijn helm opklapte. Moest toch blazen, alleen maar water gedronken…, kreeg een opgestoken duim en kon weer verder rijden.
Vrijdag 01, zaterdag 02 en zondag 03 November.
Wout:
De temperaturen zijn hier een stuk prettiger, dus we besluiten geen wekker te zetten. We vertrekken om 8:00u en nemen onderweg een koffiepauze.
De tweede etappe naar Rockhampton is net zo hobbelig als de eerste, maar de weg is wel breder. We rijden ook nu in bergachtige omgeving met regelmatig mooie vergezichten.
Bij wisselen van rijder ziet Annie nattigheid op de linkse kant van het motorblok. Aangezien we net over een stuk natte weg zijn gereden denk ik dat dat de oorzaak is.
Annie:
In de gaten houden die motor, is het wel water? In Rockhampton begint de motortemperatuur op te lopen. Rustig verder rijden maar…. Toch het rode lampje dat brandt. Bij de Caltex benzinepomp maar gestopt. Er loopt weer veel vloeistof uit het blok. Deze motor wist dat 100 meter verderop een KTM-dealer zat…De vloeistof is geen regen maar koelvloeistof. Gelukkig kunnen we naar de KTM-dealer voor reparatie.
Wout:
Bij Wurth’s-Rockhampton wordt de motor direct naar de werkplaats gereden en onderzocht wat er loos is. Ik heb gezegd dat er koelvloeistof lekt, maar ze vinden alleen een te laag oliepeil. Als ik dan vraag waarom de motor te heet werd wordt hij direct weer de werkplaats in gereden en het koelsysteem gecontroleerd. Een kort stukje rubberslang blijkt gescheurd en bij op druk testen van het koelsysteem spuit de koelvloeistof eruit. Stukje slang vervangen, en alles is weer in orde.
We rijden door naar de kust, naar Keppel Sands. Een lief dorpje tegen de duinen van de Koraalzee (een deel van de Stille Oceaan) geplakt, aan het einde van de weg.
De camping is prachtig groen, er is een hotel in het dorp, een winkel en een (gedeeltelijk door vrijwilligers gerund) restaurant. Dat restaurant blijkt een juweeltje. Alles straalt plezier uit en de filosofie erachter is: mensen naar de zin maken zodat ze ons dorp blijven bezoeken. De chef is een oudere vrouw die ervaring heeft opgedaan in Parijs en Londen, en nu hier de drijvend kracht is. We zijn er meerder keren gaan eten.
Rockhampton is een havenplaats met veel vergane glorie. Oude gebouwen langs de rivieroever zijn ingenomen door Accountants, Advocaten en Makelaars waardoor het een doodse boel is geworden. De winkelstaat erachter is een stuk levendiger. Na 2 maanden maar eens een “Barber” binnen gestapt. Een oude Griek die samen met zijn kleinzoon de heren knipt, terwijl zijn zoon ernaast een dameskapsalon heeft. De dameskapsalon blijkt te druk, dus ook Annie is Grieks geknipt.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
605.08 KB |
Weergegeven: |
276 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
599.22 KB |
Weergegeven: |
272 keer |
|
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Za, 9 Nov. 2019, 8:05 Onderwerp: |
|
|
Maandag 04 en dinsdag 05 November.
Wout:
Een camping in Cania Gorge National Park. De weg vanaf Burnett Highway (Cania Road) ziet er mooi en veelbelovend uit. Als we de camping bereiken loopt de weg door een beekbedding zo’n 2m naar beneden en weer omhoog.
Er grazen kangoeroes ronde de tent, papegaaien komen bij je zitten en er zijn veel kaketoes. Om 5:00u worden de vogels gevoerd. Er komen zeker 50 kaketoes en 30 papegaaien op af. Overal hangen mededelingen de dieren niet te voeren om te voorkomen dat ze agressief worden.
De wandeling naar de oude Shamrock goudmijn is verder dan we vanaf de kaart hadden geschat. Een oude schacht is met een zwaar stalen rooster afgedekt, en de oude steen-stamper staat achter gaas. Hier is van 1884 tot 1920 goud gedolven. Het geeft wel een idee hoe zwaar en gevaarlijk deze zoektochten naar rijkdom zijn geweest waarvan de meeste toch op een teleurstelling zijn uitgelopen.
’S middags zijn we nog naar de 2 story cave geweest. In de bovenste zouden vleermuizen zitten, maar daar is niet bij te komen. Het is een wandeling van 1,3km over smalle paadjes langs een berghelling.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
318.92 KB |
Weergegeven: |
275 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
388.71 KB |
Weergegeven: |
272 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
605.08 KB |
Weergegeven: |
266 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
292.27 KB |
Weergegeven: |
276 keer |
|
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Za, 9 Nov. 2019, 8:12 Onderwerp: |
|
|
Vrijdag 08 en zaterdag 09 November.
Wout:
We hebben op aanraden van een Nederlandse vrouw (Chantal) die in 2016 op haar motor in haar eentje van Australië naar Nederland is gereden en nu weer in Australië woont een camping aan de monding van de Maroochy rivier gekozen. Een zeer drukke plek waar met moeite een vak voor ons wordt gevonden. Nog gevraagd: “met gras?”, “ja met gras!” Nou, niet dus. Terug naar de receptie en een plaats met wel gras gevraagd. Die bleek er wel te zijn maar dan met elektra, wat we niet nodig hebben. ’S avonds is Chantal ons komen opzoeken (met vriend die de zijspan graag wilde zien) en hebben we bij een Pizzeria gegeten. Omdat we nog wat te repareren hadden mochten we zaterdags bij haar in de garage werken. Dank voor de gastvrijheid enzo.
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Ma, 25 Nov. 2019, 10:10 Onderwerp: |
|
|
Zondag 10 tot Dinsdag 19 November.
Wout:
Tijdens de rit naar Spring Creek (tussen Toowoombah en Warwick) barst in de heuvels een oorverdovend gebulder los. De achterste uitlaatbocht blijkt uit de aansluiting geschoven. Een eindje verder wordt het nog luider en voel ik dat we met het achterwiel ergens over rijden. De achterste bocht is compleet afgebroken en nu dus ook geplet. Omdat ik de uitlaten gedeeltelijk heb omwikkeld met Heatwrap is dit niet eerder opgevallen. Toch maar doorgereden naar de camping en voorlopig voor 4 nachten geboekt. ’S maandags een KTM-dealer in Toowoombah gebeld en de onderdelen besteld: een uitlaatbocht, 2 pakkingringen, 2 grafietringen, een afdichtboutje (voor het Lambadasonde-gat) en een onderlegring, dit alles met opgaaf van onderdeel nummers (goeie website hiervoor hoor: webshop.muldersmotoren.nl). Verder boodschappen gedaan, de Zoo bezocht, wat lezen, een Huntsman spin uit het zijspan gejaagd, enz.
De uitlaatbocht was in het KTM-voorraad-systeem niet te vinden. Een half uurtje later belde hij terug. Het was in voorraad bij de importeur in Perth en de levering zou 3 dagen duren.
Na 4 dagen maar eens gebeld. “Nee het was er nog niet, waarschijnlijk door alle bosbranden wat vertraagd. Hij zou me SMS-en als het er was.”
Maandag gebeld: ja het was vrijdag binnen gekomen. Dus wij met donderend geweld naar Toowoombah gereden. Uitlaatbocht en pakkingringen gekocht, er waren geen grafiet ringen, en er was geen boutje .
Dinsdag in de garage van de camping alles vervangen, gelukkig was het boutje er (na 16 jaar) nog gaaf uit te krijgen, en heb ik de oude grafietringen met wat gefrommel kunnen laten zitten. Alles weer inpakken en klaarmaken voor de volgende dag.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
338 KB |
Weergegeven: |
269 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
274.28 KB |
Weergegeven: |
258 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
365.43 KB |
Weergegeven: |
268 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
272.61 KB |
Weergegeven: |
260 keer |
|
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Ma, 25 Nov. 2019, 10:15 Onderwerp: |
|
|
Vrijdag 22 November.
Wout:
Deze ochtend uitgeslapen want we hebben een afspraak om 13:00u bij “MSC Moto Products”. De fabrikant van de Ralle Moto stuurdemper die op onze KTM zit. De demping is onvoldoende voor een zijspancombinatie, en mogelijk kunnen zij daar wat aan doen.
De rit ernaartoe is 85km over een prachtige kronkelweg langs bergwanden en door bossen. Als we stoppen voor de lunch bij een restaurant met veel motoren, parkeren we naast een 50jaar oude BSA Rocket in showroom staat. De eigenaar blijkt één tafeltje verder te zitten en wil wel vertellen over zijn bedrijf, zijn motor en de omgeving. Als er 2 auto’s de parkeerplaats op komen rijden verteld hij dat dat mensen zijn die alles weten over vering en demping. Op hun T-shirts staat met vette letters “MSC Moto Products”.
De enige vrouw (Simone) die erbij is komt direct naar ons toe lopen met de vraag of wij bij de KTM horen. “Tot straks dan”, en zwaait nog als ze na de lunch weer weg rijden.
Bij MSC Moto Products prima geholpen. De demper is nu gevuld met versnellingsbakolie 75W in plaats van de gebruikelijke voorvorkolie en dat dempt een stuk beter.
Simone adviseert ons niet naar de geplande camping bij Wisemans Creek te gaan omdat daar bosbranden zijn. Een andere kleine camping die zij aangeeft blijkt niet meer te bestaan. Dan maar weer verder naar een camping aan de rand van Sydney. Ondertussen begint het stevig te regenen. Die camping blijkt vol en we krijgen een adres 30km naar het zuiden.
Als we aankomen op die camping is de receptie al gesloten. Telefonisch krijgen we de toegangscode’s voor de slagboom en de toiletten en zoeken we plekje voor de tent.
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Za, 7 Dec. 2019, 10:44 Onderwerp: |
|
|
Sydney vervolg:
Dag 3 zijn we door de botanische tuin gewandeld met veel planten uit tropische gebieden. Daarna de Sydney Tower bezocht met uitzicht op grote hoogte. De beklimming van de boog van de Sydney Harbour Bridge hebben we maar niet gedaan, al heb je dan wel een vrijer uitzicht over de haven dan vanuit de Sydney Tower.
De wandeling over de brug op verkeersniveau geeft ook een mooi uitzicht op de haven en het Opera House. Terug met de trein en weer naar Ashfield om alles klaar te maken voor de rit naar Canberra.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
542.93 KB |
Weergegeven: |
234 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
535.29 KB |
Weergegeven: |
214 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
622.72 KB |
Weergegeven: |
222 keer |
|
_________________ Sinds 2007 een 2003 950 adv.
Sinds 2011 met lbs zijspan.
Sinds 2013 990 SM motorblok.
Sinds 2020 een 640 adv erbij.
Sinds 2023 Lc8 ingeruild voor een Zero |
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Za, 7 Dec. 2019, 10:54 Onderwerp: |
|
|
Woensdag 27 tot zondag 01 December
Wout:
Na Sydney is Canberra de moeite waard te bezoeken. We rijden voornamelijk snelweg, en met een koffiepauze en lunch onderweg bereiken de camping om 14:00u. We kunnen de tent op het achterterrein opzetten, dus kiezen we een plekje dicht bij de kampkeuken (met de beroemde Australische BBQ ofwel Hotplate).
Donderdag per OV naar Capital Hill geweest waar het Parliament House staat. Boven de ingang staat de vlag op een hoge mast ondersteund door 4 stalen poten. Een groot plein ervoor met uitzicht op het oude parlementsgebouw, een groot Militair herdenkingsmonument en Mount Majura.
Vrijdag zijn we de Telstra Tower op geweest. Boven op Black Mountain (812m) heb je vanaf het observation deck (66m) dan uitzicht over heel Canberra. Toen we boven waren zagen we alleen rook over de stad hangen van de bosbranden. Die trok gelukkig snel weg met het draaien van de wind.
De Botanic Garden aan de voet van de heuvel was helaas gesloten vanwege een te groot bosbrand gevaar. De (vegetarische) lunch in het restaurant was wel een heel bijzondere met verschillende nog nooit geproefde smaken.
Zaterdag het War Memorial bezocht. Er is een grote brede laan met veel herdenkingspunten van alle oorlogen waarbij Australië betrokken is geweest en een groot gebouw waar de 1e wereldoorlog wordt uitgebeeld. Daar kun je een hele dag ronddwalen. Jaarlijks is op de laan de grote ANZAC (Australië en Nieuw Zeeland Army Corps) parade en herdenking van inmiddels alle gevallen soldaten van Australië en Nieuw Zeeland.
Zondag zijn we naar het Questacon geweest. Het nationale wetenschap en techniek museum. Na afloop boodschappen gedaan in wat een permanente markt bleek te zijn. Inclusief standwerkers en prijsverlaging bij het sluiten van de markt. Hier nog 6 1,5l flessen water gekocht wat bij het vullen van onze jerrycan met bubbels bleek te zijn. De dop maar niet vast gedraaid zodat die er makkelijk uit konden. De cammelbags staan wel aardig bol met dit water.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
585.93 KB |
Weergegeven: |
211 keer |
|
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
673.05 KB |
Weergegeven: |
225 keer |
|
_________________ Sinds 2007 een 2003 950 adv.
Sinds 2011 met lbs zijspan.
Sinds 2013 990 SM motorblok.
Sinds 2020 een 640 adv erbij.
Sinds 2023 Lc8 ingeruild voor een Zero |
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Za, 7 Dec. 2019, 11:03 Onderwerp: |
|
|
Maandag 02 December.
Wout:
Van Canberra naar Holbrook gereden. Camping Holbrook Motor Village met bijzondere faciliteiten. De kampkeuken bleek een dichte recreatieruimte met banken, televisie en eettafels en kookgelegenheid inclusief een nette hotplate met een voorraad bakpapier om na gebruik weg te gooien. Zo houd je zo’n ding heel makkelijk schoon. Er stond een stevige wind toen we aankwamen, en als het te koud zou zijn mochten we in de recreatieruimte slapen waar ook nog een elektrische radiator stond.
We hebben gewoon in onze tent geslapen, maar we hadden wel veel last van afremmende en optrekkende vrachtwagens die op de freeway vlak langs de camping reden.
Het verkeer maakt hier erg veel lawaai, en daar wordt duidelijk weinig aan gedaan. Regelmatig zie je bij dorpjes borden met “please avoid compresssion breaking”, maar ik geloof niet dat chauffeurs zit daar iets van aan trekken.
De geluidswand die tussen camping en freeway stond was duidelijk onvoldoende. We hebben onze motor-oordopjes maar in gedaan om te slapen.
_________________ Sinds 2007 een 2003 950 adv.
Sinds 2011 met lbs zijspan.
Sinds 2013 990 SM motorblok.
Sinds 2020 een 640 adv erbij.
Sinds 2023 Lc8 ingeruild voor een Zero
Laatst aangepast door Wout op Za, 7 Dec. 2019, 11:06, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
Geplaatst: Za, 7 Dec. 2019, 11:06 Onderwerp: |
|
|
Dinsdag 03 tot donderdag 05 December.
Wout:
Met een breakfast basket was de ochtend een plezier en eigenlijk jammer dat we weer verder gingen. Gelukkig was de wind die nacht stukken minder geworden.
Op naar Yea met Yea Riverside Caravan Park. Eerst een flink stuk snelweg en dan een slingerend bergweggetje. De GPS was een paar keer van slag en gaf allerlei afslagen aan die dan alleen een rondje rijden bleken te zijn. Bij rare aanwijzingen even opnieuw de route laten berekenen bleek dan wel de oplossing. Blijkbaar zat er wat vreemds in de kaart waardoor het niet klopte, mogelijk wegen waar we op reden die (nog) niet op de kaart stonden.
Annie:
Een vreemde rit werd het wel. Het stuurwerk viel niet mee op de hellende weg.
Ik besloot dat het echt te zwaar werd en wilde gaan wisselen met Wout.
Bij een inrit voor een boerderij zou ik flink afremmen, maar ja hoor daar lag dus gravel. Ai, het voorwiel gleed weg, sturen viel niet mee, (dat zou ik toch moeten weten) uiteindelijk belande het zijspan met de reserve benzinetank in een hekwerk naast de inrit. Dat laatste werd veroorzaakt door te hard in de voorrem te knijpen. Wat te doen? Met vereende krachten hebben we het zijspan uit het hek gekregen. Het hek, gaas met een paar dunne planken er tegenaan, was wel beschadigd, maar nog wel intact. Wij waren in ieder geval nog heel. Wout heeft de volgende dag op de camping geprobeerd de schade van de aanrijding te beperken, konden wij weer sleutelen. .
Wout:
De motor trok na de crash behoorlijk naar links en slingerde (de stuurdemper was aan de lichte kant maar heeft het nu nog zwaarder) veel meer tijdens het optrekken dan ervoor.
Ons oorspronkelijke doel na de camping in Yea naar Phillip Island te rijden voor we naar Melbourne zouden gaan schrappen we maar. Om de motor te repareren maar meteen voor 2 nachten geboekt en na de tent opgezet en de motor bekeken te hebben, hebben we er nog maar een nacht bij gedaan en gevraagd of we voor de reparatie de workshop mochten gebruiken.
Woensdag de motor de workshop ingereden en de voorvork helemaal gedemonteerd en spanningsvrij weer in elkaar gezet. Dat was 4uur werk. Bij een kleine proefrit over de camping voelde het wel beter. Eerst maar eens lunchen en daarna boodschappen doen in het dorp. Daarna even de buitenweg op gereden om wat snelheid te maken. Het rijden voelde wel stabieler maar hij trok nog veel naar links .
Donderdag de vork nog wat nauwkeuriger gericht en weer een proefrit gemaakt. Er blijft een lichte trek naar links in en het af en toe lichte slingeren is niet helemaal weg. Morgen rijden we naar Melbourne met alle bagage erop. Dan weten we zeker of het goed gaat.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
599.25 KB |
Weergegeven: |
209 keer |
|
_________________ Sinds 2007 een 2003 950 adv.
Sinds 2011 met lbs zijspan.
Sinds 2013 990 SM motorblok.
Sinds 2020 een 640 adv erbij.
Sinds 2023 Lc8 ingeruild voor een Zero |
|
Naar boven |
|
|
Wout
Geregistreerd op: 1-3-2007 Berichten: 219 Woonplaats: Lage Zwaluwe
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|
Powered by phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by
|