lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

voorvork revisie.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thorri



Geregistreerd op: 6-8-2010
Berichten: 211
Woonplaats: Gees

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Feb. 2019, 22:20    Onderwerp: voorvork revisie. Reageer met quote

Ik heb vorig jaar mijn vering laten reviseren. Toen ik ze er weer inzette had ik het idee dat de motor aan de voorkant lager stond. Maar omdat ik de motor een tijd op een motorsteun heeft gestaan dacht ik dat het misschien aan optisch bedrog lag. Verder rijd hij en veer de motor goed. Maar ik had elke keer het idee dat de motor lager stond aan de voorkant na de revisie dan ervoor.
Ik had het naar me neergelegd tot dit weekend.
Mijn vrouw heeft mijn motor vrijdag moeten pakken omdat een auto stuk was en ik tijdelijk geen helm mag dragen.
zijn kon nooit met platte voeten bij de grond. Maar nu wel. Dus ik denk dat mijn vermoeden dat hij lagers toch klopt.

Mijn vraag is nu. hoe kan ik meten wat de stand is van mijn vork en hoeveel moet hij zijn.
En zijn er afstel mogelijkheden dat een standaard voorvork een "hoger"kan zijn dan af fabriek.

Hoor graag of iemand mij kan helpen.

Groeten Bjørn

_________________
Groeten Thorri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 17 Feb. 2019, 23:08    Onderwerp: Reageer met quote

en de veervoorspanning staat hetzelfde?
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Thorri



Geregistreerd op: 6-8-2010
Berichten: 211
Woonplaats: Gees

BerichtGeplaatst: Ma, 18 Feb. 2019, 9:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de voorvork iets zwaarder laten afstellen.

Heb vanochtend even de afstand gemeten van de onderkant buitenpoot tot bevestiging voorwiel (het verchroomde deel). dit is nu 170mm.

_________________
Groeten Thorri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif