lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Wie o wie kan me helpen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KvZ



Geregistreerd op: 6-12-2018
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Do, 6 Dec. 2018, 22:29    Onderwerp: Wie o wie kan me helpen Reageer met quote

Goedeavond dames en heren,

Ik ben sinds 3 weken trotse eigenaar van een SMT uit 2011 met 18.000 op de teller. Na een paar 1 cilinder supermoto’s gereden te hebben waarvan 60% van de tijd op het achterwiel gereden te hebben, ben ik gaan inzien dat het rijbewijs toch wel een waardevol pasje is wat ik niet kan missen. Hierdoor heb ik ervoor gekozen om een SMT te gaan rijden wat tot op heden goed bevalt. Maargoed, ik zie op dit forum Akra’s voorbij komen, Rottweiler filters en RC8 stacks om het aan/uit weg te krijgen. Dit alle wil ik ook doen maar het plaatsen van de spullen lukt wel maar het afstellen etc. wordt lastig. Daarom was ik op zoek naar iemand die de motor goed kan afstellen en zelf na eigen smaak motor verder kan fine-tunen. Er is zoveel informatie op de site te vinden van LC8 kenners maar kan geen adres vinden die deze motoren afstelt en zonodig verbetert waar nodig.

Dus de hamvraag:

Wie kan mij helpen,

Vriendelijke groet

KvZ thumbsup

_________________
Bijzijn is meemaken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif