lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Overstap Africa Twin xrv750 > Ktm Adventure. Ervaringen?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kenny013



Geregistreerd op: 27-5-2011
Berichten: 37
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Za, 21 Jul. 2018, 12:00    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Muug"]
Kenny013 schreef:


stars Hoe doen mensen als jij dat toch? Verdien jij je geld met die reizen? laugh3 thumbsup


Was het maar waar, nee gewoon stug de IT'er uithangen op kantoor en veel over-werken.
En mijn werkgever stelt me in staat (CAO) om 1 maand extra vakantie per jaar bij te kopen.
Verder flink masseren en praten als Brugman om weer eens maanden aaneengesloten vrij te krijgen.
Zo ver ik weet ben ik de enige in de organisatie die het voor elkaar krijgt grin

Vrees wel dat na m'n volgende reis, Pamir Highway, opzoek moet naar een andere werkgever als ik daarna weer weg wil uhoh

_________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif