Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
schenkie
Geregistreerd op: 3-10-2015 Berichten: 79
|
Geplaatst: Wo, 2 Mei. 2018, 17:18 Onderwerp: ktm 950 vlotters afstellen maar hoe? |
|
|
Zoals de titel al aangeeft wil ik m'n vlotterhoogte nakijken en afstellen maar ik heb hier geen ervaring mee.
Dit komt voort uit een eerder topic dat ik heb gestart namelijk: Ktm 950 sm stotteren af toe en knallen uit de uitlaat
Deze problemen zijn helaas nog niet voorbij en daarom heb ik telefonisch contact gezocht met goedhart-motoren en die gaven deze tip.
Ik kreeg te horen dat het wel vaker gebeurd dat de vlotterhoogte wil verlopen met een 2 cilinder, vandaar dat ik het ook wil nakijken/afstellen.
En weet iemand of de afdichtingen van de vlotterbak ergens los zijn te verkrijgen? ik weet dat je ze kan hergebruiken maar ik heb ze toch liever nieuw als het niet te duur is.
alvast bedankt de tips en trics |
|
Naar boven |
|
|
brambram
Geregistreerd op: 7-8-2009 Berichten: 36
|
|
Naar boven |
|
|
GezwindeSpoed
Geregistreerd op: 7-7-2015 Berichten: 428
|
Geplaatst: Vr, 4 Mei. 2018, 7:32 Onderwerp: |
|
|
Door het lipje waarmee de vlotters zijn verbonden te verbuigen kan je de vlotterhoogte aanpassen. Meet meerdere keren en idd het boek zegt schuin (dus net bij sluitende toevoer) maar er zijn ook lui die het op z'n kop doen. Beide kan maar geven andere absolute waarde. 3mm met schuin meten is de standaard. Ik heb ze op 4mm (dus iets armer). Let op hoe groter het getal hoe lager het benzine niveau in de vlotterbak. _________________ NC750X
300EXC TPI
950SE |
|
Naar boven |
|
|
schenkie
Geregistreerd op: 3-10-2015 Berichten: 79
|
Geplaatst: Vr, 4 Mei. 2018, 9:31 Onderwerp: |
|
|
Bedankt mannen, ik ga er morgen mee aan de slag:) |
|
Naar boven |
|
|
schenkie
Geregistreerd op: 3-10-2015 Berichten: 79
|
Geplaatst: Ma, 7 Mei. 2018, 17:05 Onderwerp: |
|
|
Het heeft helaas geen effect gehad, de motor houd nog steeds af en toe in, ik ga morgen contact opnemen met goedhart en dan laat ik de motor ophalen. |
|
Naar boven |
|
|
|