lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Frictie platen an de koppeling.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thorri



Geregistreerd op: 6-8-2010
Berichten: 211
Woonplaats: Gees

BerichtGeplaatst: Za, 21 Apr. 2018, 18:32    Onderwerp: Frictie platen an de koppeling. Reageer met quote

Hallo allemaal.
Ik heb een z start pro koppeling gemonteed. De frictie platen van mijn gewone koppeling waren na meten nog goed. Dus ik had ze in de z start pro gemonteerd. Deze bleef bij het wegrijden iets slippen. Dus weer gedemonteerd. Zijn de platen na nader inspectie toch iets verglaased.
Dus ik bestel een nieuwe set frictie platen. Nu heb ik de oude en nieuwe platen naast elkaar liggen. Zijn de afmetingen toch anders. De platen die ik heb gehad hebben part nummer 1maal 60032111000 lining disk outside. 9maal 60032012000 lining dick turnout en 1 maal 60032011000 lining disk.
Als ik zo kijk heb ik de verkeerde aantallen van de diverse platen. Klopt dit of zijn de platen veranderd in de tijd.
Ik heb ze besteld bij een KTM dealer in het noorden dus ik verwacht dat ik het juist zou krijgen.

Al vast dank voor het meedenken

Groeten Bjørn.

_________________
Groeten Thorri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thorri



Geregistreerd op: 6-8-2010
Berichten: 211
Woonplaats: Gees

BerichtGeplaatst: Di, 24 Apr. 2018, 20:53    Onderwerp: Reageer met quote

Zaak opgelost. Ik heb de verkeerde hoeveelheden van de diverse platen gehad.
Vandaag zijn de juiste platen opgestuurt.
En ik heb een credit note gehad van de verkeerde kosten.

Mooi opgelost.

_________________
Groeten Thorri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif