lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM 1190 R

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Markdj39



Geregistreerd op: 14-7-2016
Berichten: 5
Woonplaats: Den hout

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Apr. 2018, 19:04    Onderwerp: KTM 1190 R Reageer met quote

Heej goede avond kom vann950 adventure af met 70000 km! ben sinds kort trotse eigenaar geworden van een 1190 R 2013 !! Maar lees nu wel heeel veel slechte berichten 🤔 zijn er toevallig ook mensen met wel goede ervaringen na de updates? Krijg er beetje schrik van als ik al die topic’s lees 🙈
_________________
Gang is alles! Remmen is angst😆😆
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Apr. 2018, 19:28    Onderwerp: Reageer met quote

Ook een goede avond en welkom hier. Wij hebben een 1190 uit 2013 gehad en hebben er 52.000 km zonder problemen mee gereden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Markdj39



Geregistreerd op: 14-7-2016
Berichten: 5
Woonplaats: Den hout

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Apr. 2018, 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk da maakt me al geruster deze heeft 20000 km gelopen hoop er heel veel plezier van te gaan krijgen iemand tips voor een mooie uitlaat hier zit de orginele nog op
_________________
Gang is alles! Remmen is angst😆😆
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Do, 12 Apr. 2018, 17:12    Onderwerp: Reageer met quote

LeoVince beviel me goed, die heb ik dan ook over gezet naar de 1290. In Italië besteld, de prijs/kwaliteits verhouding was erg goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ErnstB69



Geregistreerd op: 5-5-2013
Berichten: 67
Woonplaats: Loppersum

BerichtGeplaatst: Za, 14 Apr. 2018, 23:31    Onderwerp: Reageer met quote

...ach mensen zetten toch nooit iets leuks op internet wink2 Ik heb sinds vorig jaar ook een 1190R. Bevalt goed!
(De startmotor is vervangen wegens een sloom ding zijn. Oh en ik mis wél een beetje de dikke klappen van dubbele akra's onder een 990. Das toch net even fraaier en bruter)
Ik heb deze 1190 gekocht met een GPR uitlaat erop. Mwoh.. Ik vind het nog niet echt wat. Wel beter dan de enorme standaard versie. Zou liever een zwarte Wings short of de zwarte Akra eens proberen. Maar zag ook al iemand met een dubbele uitlaat. Met de tijd zal het allemaal wel aangepast zijn!
Veel plezier met je aanwinst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di, 24 Apr. 2018, 11:18    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook een 1190R uit 2013. Startmotor vervangen, maar das ook het enige probleem dat ik er al mee gehad heb.

Ik heb een Remus uitlaat en ben er erg tevreden over: niet te luid, niet te stil en mooi gestroomlijnd, en CE keurmerk. Past ook perfect bij mijn Holan kofferset zodat de koffers minder uitsteken.

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif