lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM 1190 griekenland zoek een topografische kaart Greece

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
norwin



Geregistreerd op: 20-4-2015
Berichten: 97
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di, 17 Okt. 2017, 0:30    Onderwerp: KTM 1190 griekenland zoek een topografische kaart Greece Reageer met quote

wie heeft ervaring met topografische maps ?

Zoek een kaart (Garmin Basecamp en Zumo 590) waar ook de hogte lijnen e.d. in staan.
hij moet dienen voor offroad rijden door de bergen / bossen in het vaste land van Griekenland.

OpenStreetMaps en OpenTopoMap geven helaas niet de juiste details!

wie wie oh wie kan mij helpen in het vinden van de juiste kaart.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
toktok



Geregistreerd op: 15-12-2011
Berichten: 123
Woonplaats: Heerlen

BerichtGeplaatst: Di, 17 Okt. 2017, 9:00    Onderwerp: Re: KTM 1190 griekenland zoek een topografische kaart Greec Reageer met quote

norwin schreef:
wie heeft ervaring met topografische maps ?

Zoek een kaart (Garmin Basecamp en Zumo 590) waar ook de hogte lijnen e.d. in staan.
hij moet dienen voor offroad rijden door de bergen / bossen in het vaste land van Griekenland.

OpenStreetMaps en OpenTopoMap geven helaas niet de juiste details!

wie wie oh wie kan mij helpen in het vinden van de juiste kaart.


ik heb wel ervaring met topo kaarten maar Griekenland heb ik helaas niet, heb dan ook geen interesse in het land. Kan me voorstellen dat er sowieso, ivm al die eilanden, geen volledige dekking te vinden is, mogelijk het vasteland? Is dat niet te verkrijgen via Garmin?
Ff snel gegoogled, is dit niet iets? https://www.gpsfiledepot.com/maps/view/677/

Of deze? http://garmin.opentopomap.org/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
norwin



Geregistreerd op: 20-4-2015
Berichten: 97
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di, 17 Okt. 2017, 9:07    Onderwerp: Re: KTM 1190 griekenland zoek een topografische kaart Greec Reageer met quote

toktok schreef:

ik heb wel ervaring met topo kaarten maar Griekenland heb ik helaas niet, heb dan ook geen interesse in het land. Kan me voorstellen dat er sowieso, ivm al die eilanden, geen volledige dekking te vinden is, mogelijk het vasteland? Is dat niet te verkrijgen via Garmin?
Ff snel gegoogled, is dit niet iets? https://www.gpsfiledepot.com/maps/view/677/


thx voor je reactie.
het gaat inderdaad alleen om het vaste land.
Garmin heeft wel een topo pro kaart die bij de T serie zit, maar is niet los te koop (zover ik het via internet heb begrepen sad )
ik ga (kan) vanavond naar je link kijken smiley

De opentopomap had ik al geinstalleerd, maar die heeft helaas niet de details die ik voor de offroad zoek (hoogtelijnen) e.d. die markeert bijvoorbeeld bos gebieden alleen als groenvlak wink2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
toktok



Geregistreerd op: 15-12-2011
Berichten: 123
Woonplaats: Heerlen

BerichtGeplaatst: Di, 17 Okt. 2017, 9:24    Onderwerp: Re: KTM 1190 griekenland zoek een topografische kaart Greec Reageer met quote

norwin schreef:
toktok schreef:

ik heb wel ervaring met topo kaarten maar Griekenland heb ik helaas niet, heb dan ook geen interesse in het land. Kan me voorstellen dat er sowieso, ivm al die eilanden, geen volledige dekking te vinden is, mogelijk het vasteland? Is dat niet te verkrijgen via Garmin?
Ff snel gegoogled, is dit niet iets? https://www.gpsfiledepot.com/maps/view/677/


thx voor je reactie.
het gaat inderdaad alleen om het vaste land.
Garmin heeft wel een topo pro kaart die bij de T serie zit, maar is niet los te koop (zover ik het via internet heb begrepen sad )
ik ga (kan) vanavond naar je link kijken smiley

De opentopomap had ik al geinstalleerd, maar die heeft helaas niet de details die ik voor de offroad zoek (hoogtelijnen) e.d. die markeert bijvoorbeeld bos gebieden alleen als groenvlak wink2


Vreemd want als ik op de opentopomap kijk via het internet zie ik bij behoorlijk inzoomen wel degelijk hoogtelijnen inclusief de hoogte in mts...kan natuurlijk zijn dat dit eenmaal gedownload anders is...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Frank



Geregistreerd op: 30-4-2011
Berichten: 266

BerichtGeplaatst: Di, 17 Okt. 2017, 9:54    Onderwerp: Reageer met quote

Wat denk je hiervan? Basecamp op hoogste kaartdetailniveau. Te downloaden van https://openmtbmap.org/.


mtbmap-prtsc.jpg
 Beschrijving:
Voorbeeld Open mountainbike kaart Griekenland
 Bestandsgrootte:  167.02 KB
 Weergegeven:  493 keer

mtbmap-prtsc.jpg



_________________
R!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di, 17 Okt. 2017, 10:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ook ik stem OSM.

Maar heb ook goede ervaringen met Adriaroute in die regio. Als je een maand kan wachten heb ik die kaart voor je.

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
norwin



Geregistreerd op: 20-4-2015
Berichten: 97
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di, 17 Okt. 2017, 13:44    Onderwerp: Reageer met quote

Top bezig mannen Smile

Ik heb nog tot 11 nov... en 19 nov rij ik er....
Ben momenteel bezig met de openMTBmap smiley
Denk dat het daar mee gaat lukken THX
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif