lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

goeie olie gezocht voor OSCO-oiler
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frank



Geregistreerd op: 30-4-2011
Berichten: 266

BerichtGeplaatst: Di, 22 Aug. 2017, 18:43    Onderwerp: Re: Welke Olie in de Osco...? Reageer met quote

Hydrazine schreef:

Wie van jullie heeft zo'n VID? Als je mij een kopie stuurt kan ik het merk olie erbij zoeken voor je met gebruik van de CAS nummers of andere ingrediƫnten.


Toch wel fijn als iemand ergens verstand van heeft.

Ik heb een restje 75W140 vbak-olie opgemaakt. De huls van de Osco bleek na een tijdje gescheurd, kan zijn dat ie een tik gehad heeft. In ieder geval kreeg ik een nieuwe huls gratis en wilden ze graag zien of die olie enig effect op de huls had. Leek op zich prima te smeren, maar gebruik nu weer het gewone spul.

_________________
R!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Za, 26 Aug. 2017, 13:09    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe loopt bij jullie het slangetje? Van de Osco naar het ketting? Mijntes is gesmolten bij de uitlaat rolleyes2

een foto is meer dan welkom thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif