lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

KTM 990 Adventure R afstellen / rollerbank

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Vr, 27 Jan. 2017, 21:03    Onderwerp: KTM 990 Adventure R afstellen / rollerbank Reageer met quote

Waar kan ik in het noorden des lands heen om straks mijn KTM 990 Adventure R af te stellen of op de rollerbank te gooien?

Wie heeft er goede ervaring met een bepaald bedrijf en waarom?

Wil er best een eindje - max. uurtje - voor rijden, dat is geen probleem maar ik vlieg niet helemaal vanuit Friesland naar Limburg. grin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mookie



Geregistreerd op: 30-5-2015
Berichten: 97
Woonplaats: Zaanstad

BerichtGeplaatst: Za, 28 Jan. 2017, 12:12    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt bij Verpalen in Krommenie terecht, heeft testbank etc. en belangrijker veel ervaring met Tuning als KTM dealer.

Mookie

_________________
1290 Super Adventure S
1190 adventure
ST1100
Intruder750
CM400T
CX500
CB350 four
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Za, 28 Jan. 2017, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Vanmiddag telefonisch contact gehad, meteen enthousiast. Dit gaat hem worden! thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mookie



Geregistreerd op: 30-5-2015
Berichten: 97
Woonplaats: Zaanstad

BerichtGeplaatst: Zo, 29 Jan. 2017, 11:10    Onderwerp: Reageer met quote

peter6480 schreef:
Vanmiddag telefonisch contact gehad, meteen enthousiast. Dit gaat hem worden! Ythumbsup


Veel succes en doe René de groeten van René

Mookie

_________________
1290 Super Adventure S
1190 adventure
ST1100
Intruder750
CM400T
CX500
CB350 four
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
timieh



Geregistreerd op: 20-3-2013
Berichten: 1456
Woonplaats: Biddinghuizen

BerichtGeplaatst: Ma, 30 Jan. 2017, 11:45    Onderwerp: Reageer met quote

Idd Verpalen. Een zeer tevreden speler waarmee iedereen op dit forum over te spreken is.

Ik zou zeggen doe ze de groetjes van het hele forum haha laugh

_________________
------------
Hartelijke groetjes uit Flevoland,
Tim.
KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Do, 2 Feb. 2017, 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

Afspraak staat in de agenda en ik zal laten weten hoe het gegaan is. Telefonisch met René van Verpalen gesproken en heb er een goed gevoel bij. Alles komt goed en heb er zin aan! thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marten



Geregistreerd op: 10-3-2008
Berichten: 51

BerichtGeplaatst: Za, 27 Mei. 2017, 23:30    Onderwerp: Reageer met quote

Wanneer ga je daar heen (pb maar even)
ook wel belang bij + een oplossing voor dat aan/uit gepruts...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Za, 27 Mei. 2017, 23:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ben er al geweest voor een grote beurt, eind februari al. In het kort; een geweldige tent! Leuke mensen, behulpzaam op alle vlakken en absoluut een hoop van de ktm geleerd. Ze konden al mijn gekke vragen zonder problemen beantwoorden! Volgens mij heb ik mijn dealer wel gevonden. rolleyes

Ook op de testbank geweest. 100pk en 85nm op het ACHTERWIEL en een moooooie flauwe koppelkromming, geen rare pieken.

Verder gekeken welke mapping erin stond, de akra-mapping stond al in de boordcomputer en daar niets aan gedaan. Hun advies was op de vraag over de aan/uit gas-response; eerst maar eens rijden, dan weer een kijken. Dat is natuurlijk wel een eerlijk antwoord, want op dat moment had ik alleen stiekem even (zonder rijbewijs) de straat op-en-neer gereden.

Na het behalen van mijn motorrijbewijs doe ik alle dagen niets anders dan zoveel mogelijk rijden. Begin deze maand heb ik een 69002021100 GRIP-SET OPEN END PROGRESSIVE besteld. Hierdoor het je een andere slag, langer en bevalt mij tot op dit moment veel beter!

Je moet het gas wel verder open draaien en is niet altijd ideaal ben ik inmiddels achter gekomen wanneer ik in het losse zand rij. Maar nu kan ik wel fatsoenlijk 30 en 50 km/h uur door een woonwijk heen toeren en dat is mij ook beslist wat waard!

Misschien als ik later mijn standaard gashendel er weer op zet, dat weet ik nog niet. Op dit moment bevalt hij zo wel.
Wel heb ik mijn oude gashendel al lichtelijk met de dremel bewerkt, maar toch is de bestelde gashendel beter als de bewerkte. smug

Vragen staat vrij, je kan mijn bewerkte gashendel ook eens proberen als je wil. Dan hoef je jouw eigen in ieder geval niet te slopen.

Oh, je wijsvinger op je voorrem leggen helpt mij trouwens enorm! grin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif